معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از دستگیری دو کارمند یکی از ادارات شهرستان بهار به اتهام ارتشاء توسط سربازان گمنام در سازمان اطلاعات سپاه همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۷۱۹۴

به گزارش جام جم آنلاین همدان و به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، علی‌اکبر کریم‌پور اظهار کرد: با اقدام اطلاعاتی سربازان گمنام در سازمان اطلاعات سپاه همدان، پرونده ارتشاء در یکی از ادارات شهرستان بهار کشف شد.

وی با بیان اینکه در این راستا دو نفر از کارمندان بازداشت شدند، افزود: متهمان با سوءاستفاده از جایگاه شغلی و دریافت رشوه موجب ایجاد نارضایتی بین مردم در چند شهرستان استان همدان شده بودند که با اقدامات به موقع این نهاد امنیتی، دستگیر شدند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مبارزه با فساد و مفسدان در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری با جدیت و بدون هیچ مماشاتی در سرلوحه امور سازمان اطلاعات سپاه قرار دارد.

وی با تأکید بر نظارت مستمر مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارت بر زیرمجموعه‌های خود مطرح کرد: این سازمان در برخورد با تخلفات و تضییع حقوق مردم هیچ گاه کوتاه نخواهد آمد.

کریم‌پور در پایان تأکید کرد: مردم فهیم و همیشه در صحنه استان همدان می توانند گزارشات خود را به صوررت ۲۴ ساعته با شماره ۱۱۴ اطلاعات سپاه اطلاع دهند.

newsQrCode
برچسب ها: همدان بهار سپاه
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها