۶آنتی ویروس برای لپ تاپ یا کامپیوتر و گوشی موبایل بسیار حائز اهمیت است. همه کاربران از کاربر معمولی گرفته تا کاربر حرفه‌ای به نوع مناسبی از آن نیاز دارند.
 ۶آنتی ویروس برای لپ تاپ یا کامپیوتر و گوشی موبایل بسیار حائز اهمیت است. همه کاربران از کاربر معمولی گرفته تا کاربر حرفه‌ای به نوع مناسبی از آن نیاز دارند.
کد خبر: ۱۴۱۶۳۶۲

۱- Norton Security: قدیمی‌ترین و بهترین آنتی‌ویروسی است که می‌توانید برای ویندوز۱۰ از آن استفاده کنید.

۲- Avira Antivirus Pro: یکی دیگر از انواع آنتی‌ویروس‌ها به‌شمار می‌رود که ویژگی‌های بسیار عالی داشته و در ادامه به ویژگی‌های آن اشاره شده است.

۳- Malwarebytes Anti-Malware: نیز یکی دیگر از آنتی ویروس‌هایی است که ویژگی اصلی آن مبارزه با بدافزارهاست. همچنین این آنتی‌ویروس با استفاده از فناوری‌های خاص، کدهای مخرب را به راحتی پاک می‌کند.

۴- Avast: اگر نگران ایمن نگه داشتن حساب‌های کاربری خود هستید، این آنتی‌ویروس بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید برای ویندوز۱۰در نظر بگیرید.

۵- Microsoft Security: از آنجایی که ساخت شرکت مایکروسافت است، سازگاری آن با ویندوز خصوصا  ویندوز۱۰ عالی است.

۶- Kaspersky: کسپرسکی یکی از نام‌های آشنا در دنیای امنیت آنلاین و یک آنتی ویروس خوب برای ویندوز۱۰ به حساب می‌آید. این شرکت تاکنون سه‌نوع آنتی ویروس ارائه داده که شامل Kaspersky Intenet Security،Security Cloud و antivirus suites-Antivirus است. 

۷- Bitdefender: با کسب امتیاز۶ از۶ در امنیت، عملکرد و کاربردپذیری در تست نرم‌افزار AV-TEST بدون‌شک جزو یکی از بهترین آنتی ویروس‌ها برای ویندوز۱۰ و نسخه‌های مختلف ویندوز به‌شمار می‌رود. 

۸- F-Secure SAFE : یکی دیگر از آنتی ویروس‌هایی است که تست نرم‌افزار AV-TEST در هر سه مقوله امتیاز۶از۶ را به آن داده‌  است.

۹- ESET NOD۳۲: اگر به دنبال یک آنتی ویروس سبک برای ویندوز۱۰ هستید بد نیست ESET NOD۳۲ را هم مدنظر قرار دهید. این آنتی‌ویروس کمترین نرخfalse positive را داشته و نرم افزار بسیار سبکی محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها