با نرم افزارهای کاربردی تلفن همراه اپل آشنا شوید.
کد خبر: ۱۴۱۳۶۱۲

ثبت رایانه
Sabt Rayane
امتیاز:‌ ۴.۲
نرم افزار محاسبه دقیق هزینه‌ های انتقال سند تمامی اسناد دفاتر رسمی کشور
«تمامی محاسبات و هزینه‌های سند مطابق آخرین اصلاحیه سال ۱۴۰۲ می‌باشد»
با توجه به عدم نیاز به محاسبه هزینه‌های اسناد خودرو این بخش از برنامه غیر فعال شد.
هزینه‌های اسناد املاک
هزینه سند قطعی غیرمنقول
هزینه سند پیش فروش
هزینه سند رهنی
هزینه سند فروش اقساطی

چندمه
Chandome
امتیاز:‌ ۴
چندمه یک برنامه کوچک است که تاریخ فعلی را به شما نشان می‌دهد. کافی است برنامه را باز کنید تا تاریخ امروز را در تقویم گرجی، فارسی و اسلامی ببینید.

با استفاده از ابزارک‌های جدید، می‌توانید چندمه را مستقیما در مرکز اعلان خود اضافه کنید. به سادگی مرکز اعلان‌ها را باز کرده و چندمه را از دکمه ویرایش ابزارک‌ها اضافه کنید.

شما می‌توانید ویجت را بر اساس نیاز خود سفارشی کنید که در دو سایز مختلف ارائه شده است.

خانه هوشمند جابان
Jaban
امتیاز:‌ ۳.۴
خانه هوشمند جابان محصولی کاملا بومی از شرکت دانش بنیان تجهیزات مهندسی فن آوران جابان می‌باشد.

با بهره گیری از خانه هوشمند جابان قادر خواهید بود تا سیستم‌های روشنایی، نورپردازی، پریزهای برق و همچنین تمامی دستگاه‌های مجهز به ریموت‌کنترل را از داخل یا خارج از محل در دسترس داشته و کنترل نمود.

دادرس | Dadras
امتیاز:‌ ۴
بیش از ۱۱ هزار از قوانین و مقررات - بیش از ۲۰هزار آرا و نظرات دیوان عدالت اداری و دیوان عالی کشور - تنقیحات قانون و مشاهده قوانین فرعی/ اصلی - آرا مرتبط با ماده قانونی، قوانین مرتبط
مشاهده متن نهایی قوانین به همراه رنگ بندی تغییرات مربوطه
جست‌وجوی پیشرفته در قانون، مقرره و آرا در عنوان و متن آنها.

محاسبات حقوقی شامل محاسبه مهریه، هزینه دادرسی ، محاسبه حق الوکاله، محاسبه تاخیر تادیه دین، محاسبه دیه قتل، اعضای بدن و هزینه‌های کارشناسی با جزئیات کامل، محاسبه ارث به همراه ماده قانونی مستند.

دولت همراه
امتیاز:‌ ۴
سازمان فناوری اطلاعات ایران براساس تکالیف محوله موظف به ایجاد بستری جهت عرضه خدمات الکترونیکی دولت به کاربران نهایی از طریق ابزارک‌های همراه شده است.

در این راستا برنامه دولت همراه به عنوان درگاهی واحد جهت دریافت خدمات دولت در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است. خدمات الکترونیکی دولت همراه توسط سازمان سرویس دهنده تهیه و ارائه شده و خدمات موجود در برنامه به تدریج تکمیل می‌شوند.

برای استفاده از خدمات عمومی، کاربران احراز هویت نمی‌شوند، لیکن برای خدماتی که متعلق به شخص کاربر است (مانند سوابق بیمه) کاربران براساس شماره تلفن همراه (باید به نام خود کاربر باشد) و کد ملی احراز هویت می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها