استاندار البرز با بیان اینکه مدیران استان بویژه در استانداری و فرمانداری‌های استان باید شیفت شب خود را فعال کنند، گفت:خدمت رسانی به مردم نباید متوقف شود.
کد خبر: ۱۳۵۶۱۶۷

به گزارش جام جم آنلاین البرز:مجتبی عبداللهی در جلسه شورای معاونان استانداری و فرمانداران استان با تاکید بر اینکه رسیدگی به امور استان حتی یک لحظه نیز متوقف نشود، اظهار داشت: مدیران استان بویژه در استانداری و فرمانداری‌های استان باید شیفت شب خود را فعال کنند چراکه امکان دارد خارج از ساعت اداری موضوعی رخ دهد که نیاز به تصمیم گیری و اقدام فوری داشته باشد.

وی ادامه داد: همچنین مسئولانی که در شیفت شب استانداری و فرمانداری‌های استان مستقر می شوند باید از سراسر حوزه استحفاظی خود مطلع باشند و همچنین از چگونگی خدمات رسانی به مردم در بخش های مختلف بویژه بیمارستان‌ها و بخش انتظامی بازدیدهای سرزده داشته باشند.


استاندار البرز اضافه کرد: پروژه‌های مهم استان نیز باید به صورت شبانه روزی فعال باشند و نظارت دقیق از سوی مسئولان بر کار آنها صورت گیرد، بر این باور هستم که رصد لحظه به لحظه موجب تسریع در امور مهم می شود.

وی افزود: بارها در خصوص ضرورت زیباسازی، ساماندهی و نظافت شهرها و روستاهای استان تذکر و تاکید داشته ام و روند این امر را طی بازدیدهای میدانی از نقاط مختلف استان رصد می کنم.

استاندار البرز گفت: با توجه به فرارسیدن سال نو باید چهره استان نیز متحول و نوروزی شود و شور و نشاط را به شهرها و روستاهای استان بیاوریم.

وی  با بیان اینکه باید تحرک و اقدام جدی در خصوص ایجاد المان و ساماندهی ورودی‌ها و خروجی‌های استان و شهرستان‌ها مشهود باشد، تصریح کرد:  تمامی شهرستان‌های استان باید محل معینی برای تخلیه نخاله‌های ساختمانی داشته باشد به دلیل اینکه در معابر و حرائم شهرها و روستاها جای نخاله و زباله نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها