حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در مراسم تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده کشور که موفق به دریافت جایزه البرز ۱۴۰۰ شده بودند، از افزایش دو برابری جمعیت برگزیدگان دانش‌آموزی جایزه البرز در سال آینده (سال ۱۴۰۱) خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در مراسم تقدیر از دانش‌آموزان برگزیده کشور که موفق به دریافت جایزه البرز ۱۴۰۰ شده بودند، از افزایش دو برابری جمعیت برگزیدگان دانش‌آموزی جایزه البرز در سال آینده (سال ۱۴۰۱) خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۶۸۷۸
به گزارش جام‌جم آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در مراسم تقدیر از ۵۹ نفر از دانش‌آموزان کشور که خائز دریافت جایزه البرز ۱۴۰۰ شده‌اند ضمن تبریک به این دانش آموزان، یاد و خاطره واقف محترم زنده یاد البرز که تمامی اموال خود را وقف نمود، گرامی داشت.

وی، مجاهده با مال و نفس را کلید بهشت و راه رستگاری انسان‌ها دانست و گفت: واقف محترم یعنی زنده یاد البرز مجاهد با اموال خویش کرد و امروز پرچم این امر خیر و فرهنگی او را می‌بینیم که برافراشته شده است.

رییس سازمان اوقاف با بیان اینکه زنده یاد البرز تمامی اموال و حتی کالبد خویش را وقف نمود افزود: این واقف عزیز محض جایزه علمی وقف کرد و به نوعی برای آینده برنامه ریزی کرده و فقط برای سال بعد از رحلت برنامه ریزی نداشت بلکه نگاهی بلند مدت در این خصوص ایجاد کرد.

خاموشی افزود: ما نیز سعی می‌کنیم سال بعد جایزه دانش آموزی را دوبرابر کنیم و این امکان مضاعف را ایجاد نماییم.

وی همچنین یاد شهید لندی شهید دانش آموز را که خانواده‌اش در مراسم حضور داشتند، گرامی داشت و گفت: شهید لندی نیز راه خود را انتخاب کرد و او نیز برای ابدیت فکر و انتخاب کرد.

رییس سازمان اوقاف به دانش آموزان توصیه کرد که خدا را در کار‌های خود در نظر بگیرند و با علم و دانش خود ضمن خدمت، به کمال و معنویت دست یابند.

خاموشی تصریح کرد: علم باید ما را به کمال و معنویت سوق دهد همچنانکه واقف محترم نیز ابدی و ماندگار شده است.

وی همچنین راهکار برون رفت از مشکلات همانند تحریم‌ها و تقویت پول ملی و رشد اقتصادی کشور را اتکا به علم، دانش، جهاد و مدیریت صحیح دانست و گفت: هیچ کشوری که به کشور دیگر وابسته باشد به عزت نمی‌رسد مگر آنکه به توان داخلی و علمی خود توجه کند و شما دانش آموزان می‌توانید با تلاش و کوشش به پیشرفت دست یابید.

خاموشی اظهار کرد: شما آینده سازان این کشور هستید و جامعه را باید بسازید و باید برای پیشرفت کشور نقشه جامعی داشته باشید تا شاهد رشد و ارتقا باشیم.

در این مراسم که ۱۴ آبان ۱۴۰۰ برگزار از ۴۷ از دانش آموزان برتر تقدیر به عمل آمد. همچنین خانواده شهید لندی نیز مورد قدردانی قرار گرفتند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها