پرسپولیس با قهرمانی نیم فصل به تعطیلات رفت

پرسپولیس در روزی که برتری کامل بر حریف داشت با سه گل بر تیم سیاجامگان پیروز شد تا با قهرمانی نیم فصل به تعطیلات برود .
کد خبر: ۹۸۱۶۷۵
پرسپولیس با قهرمانی نیم فصل به تعطیلات رفت

به گزارش جام جم آنلاین ، در این بازی که در ورزشگاه آزادی و در حضور نزدیک به 50 هزار تماشاگر برگزار شد ، شاگردان برانکو در روزی که می توانستند حریف مشهدی را با تعداد گل های بیشتری بدرقه کنند ، تنها به سه گل اکتفا کردند تا با 3 امتیاز شیرین این بازی و 32 امتیاز قهرمانی نیم فصل را جشن بگیرند .

گلهای این بازی را برای پرسپولیس کمال کامیابی نیا و رامین رضاییان در نیمه نخست و مهدی طارمی در نیمه دوم به ثمر رساندند تا در روزی که خداداد عزیزی مربی سیاه جامگان نیز از روی سکوهای ورزشگاه (بواسطه محرومیت ) بازی تیمش را به نظاره نشسته بود ، سرخ پوشان با ارایه یک بازی سراسر هجومی ، جشن قهرمانی نیم فصل را با تماشاگران خونگرم خود برگزار کنند .

در این بازی احمد نوراللهی هافبک دونده و جوان پرسپولیس نیز که با نظر برانکو از ابتدا در ترکیب قرمزپوشان قرار گرفته بود ، آخرین بازی خود را برای پرسپولیس انجام داد تا در دقیقه 80 با خارج شدن از زمین به شدت از سوی همبازیان و تماشاگران پرسپولیس مورد تشویق قرار گیرد . نوراللهی بواسطه خدمت سربازی در نیم فصل دوم به همراه امید عالیشاه به جمع قرمزپوشان تراکتورسازی اضافه خواهد شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها