دعوت مراجع از مردم برای حماسه آفرینی در روز قدس

در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس مراجع تقلید، مردم را به حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواندند.
کد خبر: ۹۱۷۷۳۷
دعوت مراجع از مردم برای حماسه آفرینی در روز قدس

به گزارش جام جم آنلاین ،آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید شیعیان بر حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد.

آیت‌الله جوادی آملی گفت: روز جهانی قدس تنها به آزادی محرومان فلسطین اختصاص ندارد بلکه قداست این روزبه طول و عرض جهان اسلام است.

این مرجع تقلید با بیان این که راهپیمایی روزجهانی قدس از سنت های به یادگارمانده امام راحل ( ره ) است گفت : برهمه ما لازم است که در این راهپیمایی شرکت کنیم.

آیت الله مکارم شیرازی نیز در پیامی با اشاره به مسائل جهان اسلام گفت: رژیم صهیونیستی پشت سر جریان های تکفیری مثل داعش است و از تفرقه بین مسلمانان سود می برد.

وی بر اهمیت روز جهانی قدس و لزوم شناخت دشمن اصلی تاکید و اضافه کرد: مردم مومن و روزه دار در سراسر جهان خصوصا در ایران اسلامی، روز جهانی قدس با اتحاد، همبستگی و قصد قربت در راهپیمایی یوم الله قدس شرکت می کنند و این حضور حماسی را به رخ مستکبران و مستبدان جهان خواهند کشید.

آیت الله سبحانی نیز تاکید کرد حضور گسترده مردم مسلمان در همه نقاط جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس تلاشی جدی برای آزاد سازی فلسطین از دست اشغالگران است و این یک وظیفه دینی و سیاسی است.

منبع:‌خبرگزاری صداوسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها