یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

گل به خودی الهلال پرسپولیس را پیروز کرد

پرسپولیس در انتظار 100 هزار تماشاگر

جام جم ورزشی: پرسپولیس در انتظار 100 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی است.
کد خبر: ۷۹۹۱۳۱
پرسپولیس در انتظار 100 هزار تماشاگر

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس،مدیریت باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای از هواداران خواست با حضور در ورزشگاه آزادی، ضمن به نمایش گذاشتن فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی، با حمایت همه جانبه سرخپوشان مسیر صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا را هموار کنند.

در این بیانیه که توسط محمد حسین نژادفلاح صادر شد، آمده است: پس از آنچه در بازی‌ها برابر النصر و بنیادکار شاهد بودیم و زبان قاصر از بیان عظمت آن است، دیگر نیازی نیست از اهمیت حضور شما هواداران و نقشی که در موفقیت‌های اخیر تیم فوتبال محبوبتان ایفا کردید، سخن بگوییم.

مسلم اینکه، پرسپولیس همواره مدیون فداکاری و وفاداری هواداران خود بوده است و بعد از بازی‌های اخیر که شاهد حضور یکصد هزار نفری شما در ورزشگاه بودیم، این دین و مسوولیت سنگین‌تر شده است. بی‌تردید حضور حداکثری هواداران پرسپولیس در بازی‌هایی که برابر النصر و بنیادکار داشتیم نقش تعیین کننده‌ای در تقویت روحی و روانی تیم، غلیان هیجان‌های مثبت آنها، تضعیف روحیه حریفان و در نتیجه غلبه تیم بر مشکلات پیش رو داشته است و صعود به مرحله حذفی مرهون حماسه‌ای بود که هواداران روی سکوها رقم زدند. انرژی این حماسه در ساق‌های بازیکنان ظهور پیدا کرد تا با هدایت کادر فنی، در نهایت پیروزی‌های شادی بخشی رقم زده شود.

پرسپولیس جدا از توفیقی که در زمین فوتبال به دست آورد، به خود می‌بالد که سه دیدار از پنج بازی پرتماشاگر لیگ قهرمانان آسیا به نام هواداران پرسپولیس رقم خورده است و بازی با الهلال فرصتی خواهد بود تا پرسپولیس سهم خود را به عدد چهار افزایش داده و سه بازی اول قاره از جهت تماشاگر به نام پرسپولیس بزرگ ثبت شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: رایگان شدن این دیدار که با تلاش‌های صورت گرفته و حمایت اسپانسر صورت گرفته است حداقل اقدامی است که می‌توانیم به نشانه قدردانی از هوادار خوب و فهیم خودمان و به پاس حرکت پرشوری که از خود نشان دادند تقدیمشان کنیم و امیدواریم بار دیگر با حضور حداکثری هواداران و لبریز شدن ورزشگاه آزادی از این جمعیت متعصب، در کنار درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان، برای حریف خود با وجود تمام سرسختی، چاره‌ای جز شکست باقی نگذاریم. این مهم به طور قطع با کمک هواداران تحقق می‌یابد و با توجه به انجام یک بازی دیگر در ریاض، نتیجه این بازی در حضور پرسپولیس در مرحله بعدی نقش تعیین کننده خواهد داشت و ضمن این حضور، لازم است از دقیقه یک تا آخرین لحظه پشتیبان تیم محبوب خود باشیم.

همچنین این بازی فرصتی است تا بار دیگر در کنار حضور حماسی هواداران، فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی خود را به رخ دیگران کشیده و بهترین پاسخ را به بعضی تبلیغات سوء آن هم نسبت به هواداران عزیزمان بدهیم. همانگونه که در بازی‌های گذشته از جمله بازی با بنیادکار شاهد بودیم.

در این دیدار شاهد خواهیم بود که تماشاگران پرسپولیس ضمن احترام به داور و تیم میهمان، میزبانی پرشور و بی‌قرار خواهند بود که یکی از زیبایی‌های واقعی فوتبال یعنی سکوهای پرحرارت را با حفظ نظم ترسیم خواهند کرد.

بی‌صبرانه منتظر هستیم تا فردا سه‌شنبه یک بار دیگر شاهد نقش بستن عدد 100000 روی اسکوربرد ورزشگاه آزادی باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها