چقدر آسوده و شیرین خوابیده است

چقدر راحت خوابش برده است، در میانه جنگ با صدای شلیک توپ و گلوله. خسته‌ است. چند ماه است در این میدان نبرد نابرابر می‌جنگد. فرصتی کوتاه را به دست آورده، غنیمت است، چند دقیقه‌ای خواب بر چشمانش، روی زمین سفت و سخت میدان جنگ، کمی از خستگی را از تن رنجورش بیرون می‌برد.
کد خبر: ۷۹۰۲۳۴
چقدر آسوده و شیرین خوابیده است

آن هنگام که رزمنده در بیداری‌های طولانی پشت سنگر بی آب و غذا می‌جنگید تا ما در شهر و دیار خود آسوده بخوابیم،‌ آیا اکنون ما بیداریم که او آسوده سر بر بالین گذاشته و دمی بیاساید؟

خوب به عکس نگاه کنید. آنگاه با دل خود کمی خلوت. ببنید چقدر آسوده وشیرین خوابیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
۰
۰
سلام .یادش به خیر این حقیر مدتی هرچند كوتاه در كنار این عزیزان بودم مدتی خدمه توپهای دوربرد ارتش ودیده بان بودم موقعی كه وقت استراحت میشد همینطور كه دراز می كشیدیم قبل ازاینكه چشمهایمان بسته شه خوابمان می بورد و حتی صدای خمپاره توپ نمی شنیدیم شاید بعضی ها نبودند تعجب كنند ولی این یك واقعیت است ومن وهم قطارها بارها این را تجربه كردیم وحتی می شد در هین راه رفتن با چشمان بسته خوابمان می برد درحالی كه دنبال ستون در حركت بودیم باورش مشكله برای كسانی كه آن موقع نبودند این را نوشتم تا عزیران از بغل این عكس ها وخاطرات همینجوری نگذرن و فكر نكنند اینها خیال بافی نویسنده است.

نیازمندی ها