جابجایی‎ استیلی با درخشان کذب است

جام جم ورزشی: استعفای استیلی از راه‌آهن و شایعه تغییر حمید درخشان باعث شده شایعه حضور استیلی در پرسپولیس به گوش برسد.
کد خبر: ۷۴۸۶۴۳
جابجایی‎ استیلی با درخشان کذب است

شایعه ای که حسین کلانی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و چهره نزدیک به حمیدرضا سیاسی آن را قویا تکذیب می‌ کند.

کلانی در مورد استعفای حمید استیلی و شایعه جایگزینی اش به جای حمید درخشان می‌ گوید: اصلا و ابدا چنین اتفاقی نخواهد افتاد. مگر تیم فوتبال خم رنگرزی است که هر 4، 5 هفته یک بار سرمربی عوض کنیم. اولا که حمید استیلی آنقدر بزرگوار هست که خودش تحت هیچ شرایطی در این مقطع نمی‌ خواهد به پرسپولیس آمده و جانشین شخص دیگری شود. استعفای او از راه‌آهن به مسائل دیگری که به خود راه‌آهن ارتباط دارد، مربوط می‌ شود. بنابراین نباید این استعفا را به پای حضور او در پرسپولیس نوشت.

کلانی ادامه داد: ضمن اینکه ما به عنوان کسانی که سال ها فوتبال بازی کرده ایم عملا متوجه مشکلات پرسپولیس هستیم. پرسپولیس در حال حاضر مشکل فنی ای ندارد. شما در بازی با فولاد دیدید که اشتباهات فردی باعث رقم خوردن چنین نتیجه ای شد. اشتباهاتی که چند هفته ای است گریبانگیر پرسپولیس شده. مطمئن باشید آقای درخشان به عنوان یکی از مربیان با اخلاق، مودب و علم گرای فوتبال ما به کار خودش ادامه خواهد داد و انشاالله با بازگشت سیاسی تیم تقویت می‌ شود و در نیم فصل دوم و در لیگ قهرمانان آسیا شاهد حضور پرقدرت پرسپولیس در آسیا باشیم.

کلانی در پاسخ به این سوال که آیا در غیاب حمیدرضا سیاسی برادر او نمی‌ تواند مشکلات مالی پرسپولیس را رفع و رجوع کند چنین گفت: خیر! ایشان مشغول رتق و فتق امور باشگاه راه‌آهن هستند و اصلا نمی‌ توانند در پرسپولیس حضور فعالی داشته باشند. همانطور که قبلا هم گفتم از اعضای هیات مدیره پرسپولیس آقای مونسان در سفر هستند، آقای زادمهر به آمریکا سفر کرده اند، آقای طاهری در کربلا حضور دارند و آقای سیاسی هم بازداشت هستند. فقط من و آقای جعفر کاشانی هستیم که اصلا نمی‌ توانیم در غیاب این نفرات تصمیمی بگیریم. بنابراین امیدوارم وزارت ورزش هر چه سریع تر برای حل مشکلات پرسپولیس پیش قدم شود.

(ورزش سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها