سربازان بخوانند: پارتی ندارید؟ این شماره تلفن را یادداشت کنید

امیر سرتیپ حسن سیفی، معاون فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر خوشی را به سربازان متاهل داد. او گفت: تدابیری برای ایجاد سهولت در سربازی متاهلین از سوی ارتش در نظر گرفته شده است. به عنوان نمونه من شماره تلفنی را به شما می‌دهم که هر دانشجوی سربازی با آن تماس بگیرد قول می‌دهم سربازی‌اش را در محل سکونتش بگذراند.
کد خبر: ۷۰۵۵۲۵

جام جم سرا: وی در خصوص تدابیر ارتش درباره سربازی دانشجویان متاهل گفت: در رابطه با بحث دانشجویان، من شماره تلفنی را به شما می‌دهم که تلفن دفتر معاونت نیروی انسانی است و مسئولیت آن با من است، هر کسی که از جمع دانشجویان به بنده مراجعه کند، بنده این قول را می‌دهم که او در محل سکونت خودش سربازی کند: شماره ۸۱۹۵۲۵۰۳ شماره مذکور است.


وی همچنین افزود کسانی که مدرک بالای فوق دیپلم دارند، تا ظهر مانند کادری‌ها خدمت کنند و بعد در اختیار خودشان هستند. اگر متاهل هم باشند، یک ماه هم بنده به عنوان معاون نیروی انسانی کسری خدمت می‌دهم.

وی همچنین درباره سربازی فوتبالیست‌ها گفت: ما را وارد این طور بحث‌ها نکنید؛ هر کسی که وارد اینجا بشود، ارتش موظف است متناسب با مهارت و جایگاهش به او سرویس‌دهی کند، حالا یکی نخبه است و طرح نخبگی او را قبول می‌کنیم، یکی پروژه ارائه می‌کند و قبول می‌کنیم.

معاون نیروی انسانی کل ارتش درباره تسهیلات در رابطه با فرزندان نیروهای مسلح گفت که امسال پرسنل بانک حکمت ایرانیان را فقط از میان فرزندان پرسنل ارتش استخدام کردیم؛ البته برخی از آقایان هم اعتراض کردند، امسال هم ۲۵ درصد سهمیه دانشکده‌های افسری، پرستاری و پزشکی را بنده اعلام کردم که حتما از بین فرزندان پرسنل ارتش جذب کنند. برای اولین بار است که در این دانشگاه‌های ارتش ۲۵ درصد از پرسنل جذب می‌کنند. بسیجی‌های فعال، فرزندان شهید، فرزندان جانباز و آزاده و فرزندان نیروهای مسلح، انتخاب محل خدمتشان با خودشان است. (دانشجو)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱
رضا مهشوری
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۷
۱
۰
سلام خواهش میكنم در بارهخدمت سربازی فرزندان پرسنل ارتش فكری كنید منتقریبا 70ماه ماموریت عملیاتی رفتم و واقعا امسال من زیادن نباید تنها فرزنم با كسی كه همیشه از سایه پدر بر خوردار است حتی به اندازه یك ارزن فرقداشته باشد 0(یك پدر )

نیازمندی ها