شروع خوب «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو»

«پنج ستاره» 300 میلیونی شد

فروش 2 میلیاردی «چ»

در حالی فروش فیلم سینمایی «چ» از دو میلیارد تومان عبور کرد که «پنج ستاره» در دو روز اول اکران خود به فروشی 28 میلیونی دست پیدا کرد.
کد خبر: ۶۷۱۸۲۴
فروش 2 میلیاردی «چ»

به گزارش فارس، امیر قطبی از دفتر پخش فیلمیران در خصوص آخرین آمار فروش فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا گفت: مجموع فروش «چ» به در اختیار داشتن 60 سینما در کل کشور به 2 میلیارد و 40 میلیون تومان رسید که سهم تهران 1 میلیارد و 170 میلیون و سهم شهرستان 870 میلیون تومان بوده است.

قطبی همچنین در خصوص آخرین آمار فروش «معراجی ها» گفت: جدیدترین فیلم ده نمکی در کل کشور با در اختیار داشتن 55 سینما 5 میلیاردو 300 میلیون تومان فروش کرده است که 2 میلیارد و 70 میلیون در تهران و 3 میلیارد و 230 میلیون در شهرستان بوده است.

براساس این گزارش، همچنین حبیب اسماعیلی مدیر شرکت پخش رسانه مولود نیز در خصوص آخرین آمار فروش «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی گفت: این فیلم با در اختیار داشتن 100 سینما در کل کشور 5 میلیاردو 200 میلیون تومان فروش کرده است که سهم تهران 2 میلیارد و 900 میلیون و و شهرستان 2 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است.

طبق اعلام اسماعیلی همچنین آخرین آمار فروش «زندگی جای دیگری است» به کارگردانی منوچهر هادی در مجموع 300 میلیون تومان با در اختیار داشتن 30 سینما بوده است که سهم تهران 250 میلیون و شهرستان 50 میلیون تومان بوده است.

براساس این گزارش، طبقه اعلام محمدرضا صابری مدیر شرکت پخش نورتابان فروش «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده در دو روز اول اکران با 20 سینما در تهران 28 میلیون تومان بوده است که روز چهارشنبه 8 میلیون و پنج شنبه 20 میلیون تومان فروش را تجربه کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها