به بهانه اکران فیلم «پروین» و «شمشیر و اندوه» اقتباس در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر بررسی شد

از کلمه به تصویر

اکران اولین فیلم جشنواره فجر

فیلم سینمایی «دو ساعت بعد، مهرآباد» از روز پنجشنبه با سرگروهی سینما آفریقا اکران خود را آغاز کرده است تا اولین فیلم فجری امسال باشد که روانه پرده سینماها می‌شود.
کد خبر: ۶۴۸۳۳۱
اکران اولین فیلم جشنواره فجر

محمد احمدی، تهیه‌کننده سینما در گفت‌وگو با مهر با بیان این مطلب گفت: اکنون تعداد سالن‌هایی که قرار است این فیلم در آن اکران شود، هشت سالن آفریقا، آزادی، ملت، اریکه ایرانیان، زندگی، بهمن و راگا است که بزودی تعداد این سالن‌ها افزایش پیدا می‌‌کند.

این تهیه‌کننده سینما ادامه داد: خوشبختانه تیزر و پوستر جذابی برای «دو ساعت بعد، مهرآباد» طراحی و ساخته شده است که می‌تواند در جذب مخاطب تاثیرگذار باشد. البته نمی‌توان برای چگونگی فروش این فیلم در گیشه هیچ پیش‌بینی داشت. اسفند فصل زنده‌ای برای اکران فیلم‌های سینمایی است، اما امیدوارم اتفاق خوبی برای فیلم رخ دهد.

وی در پاسخ به این‌ که چرا «دو ساعت بعد، مهرآباد» را در این فصل اکران کرده است، گفت: فکر نمی‌کنم این فیلم در این فصل بسوزد، چرا که هنوز تب و تاب برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در رسانه‌ها و در میان مردم ادامه دارد و خوشبختانه برخی از نظرها در مورد این فیلم سینمایی خوب و مثبت بوده است.

فیلم سینمایی «دو ساعت بعد، مهرآباد» به کارگردانی علیرضا فرید در بخش نگاه نو سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور داشت.

اندیشه فولادوند، پژمان بازغی، حدیثه تهرانی، محسن حسینی، رابعه مدنی، کیومرث غفاری، نگار حسن‌زاده، انسیه کمالیان و آیسان کاظمی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها