گشایش خانه سالمندان هنرمند

خانه سالمند هنرمند در مراسمی با حضور عزت الله انتظامی،ایرج راد ،رئیس و مسئولان سازمان بهزیستی و جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به صورت رسمی گشایش یافت.
کد خبر: ۶۰۲۳۳۹
گشایش خانه سالمندان هنرمند

به گزارش واحد مرکزی خبر،خانه سالمندان هنرمند با همکاری جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مرکز جامع توانبخشی سالمندان اندیشه فعال شده است.

این مرکز جامع توانبخشی سالمندان امکان ارائه خدمات به 25 نفر به صورت شبانه روزی و همزمان ارائه خدمات توانبخشی روزانه به حدود 30 سالمند را دارد.

خانه سالمند هنرمند در مراسمی با حضور عزت الله انتظامی،ایرج راد ،رئیس و مسئولان سازمان بهزیستی و جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به صورت رسمی گشایش یافت.

رئیس جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اجرای آزمایشی طرح شهرک سالمندی به صورت کوچک در خانه سالمندان هنرمند خبر داد.

 دکتر آزاد خوانی در مراسم گشایش خانه سالمندان هنرمند گفت: طرح شهرک سالمندی با همکاری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اجرا می شود.

وی افزود:پژوهش ها وخدماتی در زمینه طب سالمندی،طب سنتی،توانبخشی ،تغذیه و روانشناسی سالمندان به منظور ارتقای کیفیت زندگی سالمندان کشور در این مرکز صورت می گیرد.

این استاد دانشگاه گفت: هدف از اجرای این طرح، پژوهشی بومی بر اساس سبک زندگی ایرانی و اسلامی برای سالمندان است.

عزت الله انتظامی گفت:وجود خانه سالمندان هنرمند موجب دلگرمی و طول عمر هنرمندان تنها خواهد شد.

این هنرمندان پیشکسوت در مراسم آغاز به کار خانه سالمندان هنرمند گفت:خوشحالم آرزویم برای تشکیل خانه سالمندان هنرمند برآورده شد.

وی باقدردانی از مسئولان سازمان بهزیستی کشور افزود:پس از حادثه ای که برای  منصوره حسینی هنرمند نقاش که با وجود رفاه مالی  15 روز پس از مرگش  در خانه تنها مانده بود به فکر تاسیس خانه سالمندان هنرمند افتادم.

انتظامی گفت:با همکاری ایرج راد با سازمان بهزیستی مسئله را مطرح کردم و از پی گیری این سازمان و مسئولانش  با وجود گذشت یک سال از ارائه  این پیشنهاد وقول مساعد بهزیستی، برای گشایش این خانه سالمندان هنرمندان سپاسگزارم.

وی افزود:بسیاری از هنرمندان به سبب زندگی در تنهایی دق می کنند و عمرشان کوتاه می شود اما در خانه سالمندان هنرمند برای  هنرمندان  امکان مصاحبت با همکاران وجود خواهد داشت.

خانه سالمندان هنرمند بعد از ظهر امروز با حضور استاد عزت الله انتظامی ،ایرج راد ،مسئولان سازمان بهزیستی کشور و جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در محله ولنجک تهران گشایش یافت.

newsQrCode
برچسب ها: هنرمندان
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها