یک نیمروز در مرکز اسناد پزشکی سازمان تامین اجتماعی

پیچ و خم گرفتن پول از بیمه‌ها

نمایندگان مجلس موافقت کردند؛

پرداخت مستمری به فرزندان و همسر بیمه شده متوفی با سابقه کمتر از ۱۰ سال

نمایندگان مردم در خانه ملت سازمان تامین اجتماعی را مکلف به پرداخت مستمری به فرزندان و همسر بیمه شدگان با سابقه کمتر از ۱۰ سال کردند.
کد خبر: ۵۶۵۷۸۴
پرداخت مستمری به فرزندان و همسر بیمه شده متوفی با سابقه کمتر از ۱۰ سال

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز (شنبه ۴ خرداد) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه ای بودجه ۱۳۹۲ کل کشور با الحاق یک تبصره به بند ۶۱ لایحه بودجه ۹۲ کل کشور، سازمان تامین اجتماعی را مکلف به پرداخت مستمری به فرزندان و همسر بیمه شده متوفی که زیر ۱۰ سال سابقه دارند، کردند.

براساس این تبصره  سازمان تامین اجتماعی مکلف است مستمری به فرزندان و همسر بیمه شدن متوفی را که زیر ۱۰ سال سابقه دارند، به نسبت سنوات پرداخت نمایند.

منابع تامین حقوق سالانه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری مشخص شد

همچنین نمایندگان در نشست علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش هزینه ای بودجه ۱۳۹۲ کل کشور منابع تامین حقوق سالانه بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری را مشخص کردند.

بر اساس بند ۶۱ بخش هزینه بودجه، صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح مکلفند از محل تمام اعتبارات پیش‌بینی شده مندرج در قانون بودجه کل کشور که پس از طی مراحل در اختیار آنها قرار می‌گیرد به ‌انضمام دیگر منابع داخلی خود و سایر منابع حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها، حقوق جاری سالانه را برای بازنشستگان، موظفین و مستمری‌بگیران خود تأمین نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها