اصرار الازهر بر ایران‌ستیزی

در حالی که سکوت ذلت‌بار گروه ها و احزاب مختلف مصری در برابر حضور سفیر رژیم اشغالگر در قاهره و دخالت آشکار عناصر امنیتی سفارت اسرائیل در تعیین تکلیف برای محدودیت های امنیتی مصر ادامه دارد، دانشگاه الازهر مصر همایشی با هدف جلوگیری از اجرای طرح ایران برای گسترش تشیع در مصر برگزار کرد.
کد خبر: ۵۵۵۲۲۶
اصرار الازهر بر ایران‌ستیزی

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، نیروها و احزاب مختلف مصری در این همایش که دیروز (پنجشنبه) تحت عنوان "بررسی موضع ریاست جمهوری در قبال تشیع" برگزار شد، درباره خطرات طرح ایران در مصر و تلاش برای گسترش مذهب تشیع از طریق عادی سازی روابط بین مصر و ایران هشدار داده و خواستار برکناری هشام زعزوع وزیر گردشگری مصر و توقف ورود گردشگران ایرانی به مصر شدند.

آنان همچنین در اقدامی گستاخانه، تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران را مورد تعرض قرار داده و اعطای یک کرسی در اتحادیه عرب به "خوزستان" ایران را خواستار شدند (!)

رفتارهای غیرعقلانی دولت

عضو ائتلاف برای پیشرفت با بیان اینکه نقاط ضعف دولت کنونی مسئله مدیریتی، شیوه رفتاری دولت و رابطه دولت با رهبری است، گفت: رفتار دولت در برخی مواقع به گونه‌ای بود که اعتماد جامعه به عقلانی بودن تصمیمات دولت کاهش یافت و این یک لطمه بزرگ به کشور بود و دولت با برخی عملکردهای خود ما را دیوانه کرده است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ غلامعلی حداد‌عادل در همایش رئیس‌جمهور آینده در مسیر پیشرفت، مقاومت و عدالت که به همت اتحادیه اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد در ارتباط با نقاط ضعف دولت نهم و دهم تصریح کرد: رفتار دولت در برخی مواقع به گونه‌ای بود که اعتماد جامعه به عقلانی بودن تصمیمات دولت کاهش یافت و این یک لطمه بزرگ به کشور بود.

نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: عزل و نصب برخی وزرا در ماه‌های پایانی عمر دولت کاری عبث و بیهوده بود چراکه با این عمل تصویر عمومی دولت در تصمیم گیری‌ها برای جامعه غیرقابل فهم شد.

وی افزود: در بحث تقدیم دیرهنگام بودجه از سوی دولت به مجلس برای تصویب نهایی دچار مشکلاتی شدیم که متأسفانه این قبیل کارها نظایرشان از سوی دولت کم نیست.

روش جدید موساد برای استخدام جاسوس‌

روزنامه اسرائیلی «یدیعوت آحارانوت» از روش گسترده سازمان جاسوسی اسرائیل برای جذب جاسوس‌های جدید در کشورهای عربی متعدد از جمله امارات و شهر دبی خبر داد.

این روزنامه گزارش می‌دهد که آگهی استخدام موساد بسیار جذاب است به طوری که کاربران را این گونه مورد خطاب قرار می‌دهد: اگر جسارت دارید اگر باهوش و عاقل هستید، اگر می‌توانید احساسات مردم را تحت تأثیر قرار دهید و در آنها انگیزه ایجاد کنید، احتمالا از ماده‌ای ساخته شده‌اید که ما به دنبال آن هستیم؛ اگر همه این شرایط را دارا هستید درهای سازمان موساد به روی شما باز است.

آگهی‌های دیگری با ارسال پیام به برخی افراد منتشر می‌شود که در این آگهی آمده: نیاز به زنان و مردانی برای استخدام در سازمان موساد داریم که ابتکار و چالش را دوست داشته باشند و به دنبال شغلی غیر عادی و پویا باشند.

در این آگهی از افرادی که توانایی سخن گفتن به زبان‌های فارسی، عربی و آموزش زبان‌های خارجی را دارند و متخصص رشته‌‌های فناوری، شیمی، آزمایشگاه، مهندسی طراحی، وکالت، روانشناسی، نگهبانی و نجاری هستند دعوت به همکاری شده‌ است.

اعتراض به نحوه اداره کشور

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما به عنوان فرزندان امام راحل و سربازان رهبر معظم انقلاب، نحوه اداره کشور را قبول نداریم.مدیریتی که نتواند گرانی و بیکاری را حل نکند قبول نداشته و به آن اعتراض دارم، اداره کشوری که نتواند فقر، بیکاری و گرانی را حل بکند، در شان ملت ایران نیست.
 
به گزارش«تابناک»، محسن رضایی پنجشنبه شب در جمع دانشجویان دانشگاه ارومیه اظهارداشت: در حال حاضر موضوع اصلی کشور را سیاست ، اقتصاد و اخلاق می دانم .اگر این مسایل درست هدایت نشوند انقلاب به مقاصد خود نمی رسد. لذا باید به اقتصاد، فرهنگ به صورت هدفمند توجه شود.

newsQrCode
برچسب ها: موساد جاسوس
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها