چتر حمایتی دادستانی برای خانواده های زندانیان؛

دادستان مرکز استان در  ادامه سرکشی های مستمر خود ، به دیدار خانواده تعدادی از مددجویان زندان های استان رفت و مشکلات آنان را بررسی کرد .
دادستان مرکز استان در ادامه سرکشی های مستمر خود ، به دیدار خانواده تعدادی از مددجویان زندان های استان رفت و مشکلات آنان را بررسی کرد .
کد خبر: ۱۴۵۱۴۶۴
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان محمود اسپانلو گفت: این سرکشی ها به صورت مستمر و به منظور بررسی و پایش وضعیت خانواده های زندانیان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی که این قشر را در نبود سرپرست خانواده تهدید می کند ، صورت می گیرد .
اسپانلو افزود: هم اکنون 711 خانواده ای که سرپرست آنان دوران محکومیت خود را می گذراند ، تحت پوشش انجمن حمایت از خانواده های زندانیان هستند و خدمات مختلف حمایتی و فرهنگی به آنان ارائه می شود .
وی گفت: آسیب های اجتماعی و مشکلات این خانواده ها بررسی و بر اساس اولویت برای رفع آن با کمکهای خیران و نهادهای حمایتی اقدام می کنیم تا آسیب های کمتری این خانواده ها را درگیر کند .
دادستان مرکز استان گفت: در نخستین گام تلاش ما بازگشت به تحصیل فرزندان این خانواده هاست تا به مدرسه بازگردانده شوند.
محمود اسپانلو افزود: تا پایان اردیبهشت هم با کمک خیرین و ستاد یادواره شهدای مدافع حرم استان، 8 سری جهیزیه به دختران دم بخت مددجویان زندان گرگان  اهدا می شود.
دادستان اسپانلو از برنامه برای توانمند سازی خانواده های مددجویان هم خبر داد و گفت: در این راستا علاوه بر برگزاری دوره های مهارت آموزی  برای فرزندان و همسران مددجویان تحت پوشش ، تسهیلات نیز به منظور کمک به راه اندازی کسب و کار به آنان داده خواهد شد .
دادستان مرکز استان همچنین  وضعیت تعدادی از خانواده های اتباع را نیز بررسی و برای ساماندهی و کمک به آنا دستورهای لازم را به نیروی انتظامی و اداره امور اتباع خارجی صادر کرد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها