کارشناس مسائل سیاسی در رادیو مقاومت مطرح کرد:

شعار روز قدس؛ تعلیق اسرائیل از صحنه‌های جهانی

دیپلمات سابق جهوری اسلامی ایران با اشاره به کارکرد روز جهانی قدس گفت: باید خواهان تعلیق این رژیم از تمام سازمان های بین المللی و میادین ورزشی باشیم و این باید به مطالبه مردمی تبدیل شود.
کد خبر: ۱۴۵۰۸۹۷

شعار روز قدس؛ تعلیق اسرائیل از صحنه‌های جهانی

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی معاونت صدا، محسن پاک آئین در ارتباط زنده تلفنی با برنامه مقاومت بدون مرز با اشاره به رفتارهای جنون آمیز صهیونیست ها، سابقه این اقدامات را در شکست های مکرر و مشکلات داخلی عنوان کرد و افزود: نهایت این مسئله خودکشی است و هر اقدامی از سوی صهیونیست ها صورت می گیرد تا شکست در میدان را جبران کند.

وی با اشاره به تاکید رهبری بر شکست رژیم در ابتدای طوفان الاقصی و نیز 6 ماه پس از جنگ گفت: این شکست در بی پروایی صهیونیست ها در حمله به بیمارستان ها و مردم بی پناه نمود دارد. این رژیم عضو سازمان ملل است ولی به موازین بین المللی متعهد نیست.

پاک آئین حمله به کنسولگری ایران را هم نوعی انتحار برای خود صهیونیست ها دانست که ان شاالله منجر به شکست خودشان می شود و در ادامه سخنان خود در این برنامه رادیویی گفت: اگر این عمل در جهان باب شود، مصونیت دیپلماتیک زیر سوال رفته و وزارت خارجه کشورها باید تعطیل شود و در این بین نروژ نگرانِ تکرار این اتفاق برای خودش است.

این کارشناس مسائل سیاسی رژیم صهیونیستی را عامل منافع امریکا و انگلیس دانست و در عین حال این کشور ها را از اقدامات نتانیاهو ناراضی خواند و تصریح کرد: در مجموع فضای بین المللی و میدان به نفع رژیم صهیونیستی و شخص نتانیاهو نیست و اگرآتش بس دائمی برقرار شود، اولین اقدام محاکمه نخست وزیر رژیم صهیونیستی است وچه بسا او را به اعدام محکوم کنند.

به گفته پاک آئین امروز خاخام های یهودی پرچم اسرائیل را آتش می زدند و فریاد آزادی فلسطین را سر می دهند؛ صهیونیست ها اصلا آموزه های حضرت موسی(ع) را رعایت نمی کنند و ان شاالله مردم ایران برای روز قدس سنگ تمام خواهند گذاشت.

وی لزوم گنجاندن شعارِ تعلیق و حذف رژیم صهیونیستی در قالب راهپیمایی روز قدس را متذکر شد و افزود: باید خواهان تعلیق این رژیم از تمام سازمان های بین المللی و میادین ورزشی باشیم و این باید به مطالبه مردمی تبدیل شود.

گفتنی است برنامه مقاومت بدون مرز با محوریت آینده جنگ غزه و با نگاهی به روز جهانی قدس، به تهیه کنندگی محمد جوادی نژاد و اجرای محمدرضا اشراقی، هر روز از ساعت ۱۹ تا۲۴ روی موج اف.ام ردیف 95.5 مگاهرتز روانه آنتن رادیو مقاومت می شود.

علاقه مندان می توانند از طریق سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ با این برنامه در ارتباط باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها