۳ شهید و ۱۰ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان فلسطینی

منابع خبری از شهادت ۳ آواره فلسطینی و زخمی‌شدن ۱۰ نفر دیگر در حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه محل اسکان آوارگان فلسطینی در شمال خان‌یونس خبر دادند.
کد خبر: ۱۴۴۷۲۴۲

به گزارش جام جم آنلاین، در صدوچهل‌وهفتمین روز از حمله‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ارتش این رژیم جنایت‌های جدیدی را در این باریکه مرتکب شده است.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مدرسه‌ای در شهر «حمد» در شمال خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را گلوله‌باران کرده است.

بر اساس گزارش‌های رسیده، در نتیجه این حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی، دست‌کم ۳ آواره فلسطینی به شهادت رسیدند و ۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

همچنین منابع خبری گزارش دادند که «احمد حجازی» کودک فلسطینی ساکن شمال نوار غزه بر اثر گرسنگی و سوتغذیه به شهادت رسیده است.

علاوه بر این در نتیجه حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه، دست‌کم ۶ فلسطینی به شهادت رسیدند و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند.

منابع پزشکی فلسطینی گزارش دادند که پیکر ۴ تن از اعضای خانواده ساکن در این خانه به بیمارستان «شهدا الاقصی» در مرکز نوار غزه منتقل شده است.

در نتیجه حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی در جنوب شهرک الزیتون در شهر غزه نیز چند فلسطینی زخمی شدند.

خبرنگار شهاب نیوز نیز گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی غیرنظامیان فلسطینی را در خیابان «النخیل» شهر حمد در شمال خان‌یونس هدف قرار داده و چندین فلسطینی را شهید و زخمی کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها