۱۳ شهید در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در خان‌ یونس

رژیم صهیونیستی با حمله به یک منزل مسکونی در شهر خان‌یونس ۱۳ فلسطینی از جمله ۵ کودک را به شهادت رساند.
کد خبر: ۱۴۳۸۶۳۰

به گزارش جام جم آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی به بمباران و گلوله باران مناطق مختلف غزه ادامه می‌دهد.

در جدیدترین جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه، خانه‌ای مسکونی در محله «النمساوی» شهر خان‌یونس از سوی ارتش این رژیم بمباران شد که در نتیجه آن، ۱۳ فلسطینی از جمله ۵ کودک به شهادت رسیدند.

علاوه بر این در بمباران منطقه‌های پیرامونی بیمارستان اروپایی در جنوب شرق خان‌یونس نیز ۲ دختر بچه فلسطینی به شهادت رسیدند.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در منطقه الصبره چندین فلسطینی به شهادت رسیده و ده‌ها نفر دیگر نیز ناپدید شده‌اند.

خبرنگار الجزیره هم گزارش داد که در پی حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به غرب خان‌یونس نیز چندین فلسطینی زخمی شده‌اند.

هم‌چنین توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه‌های مختلف محله شجاعیه واقع در شهر غزه و منطقه‌های شرقی این شهر را گلوله‌باران کرد.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نیز منطقه جحرالدیک در جنوب شرق شهر غزه و محله شجاعیه این شهر را بمباران کردند.

خیابان صلاح‌الدین در مرکز نوار غزه نیز از سوی توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی هدف گرفته شد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که از شب گذشته تاکنون پیکر ۶۰ شهید به بیمارستان «شهدا الاقصی» نوار غزه منتقل شده است.

کمی پیش‌تر وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ جنایت و کشتار دیگر را در این باریکه مرتکب شده که طی آن ۱۵۰ نفر شهید و ۲۸۶ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند. همچنین وزارت بهداشت فلسطین در غزه بیان کرد که شمار کلی شهیدان غزه از آغاز جنگ در هفتم اکتبر تا این لحظه به ۲۱۸۲۲ نفر و شمار زخمی‌ها نیز به ۵۶۴۵۱ نفر رسیده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها