تشکیل پرونده 359 واحد دارای تخلف توسط تعزیرات حکومتی یزد

یزد- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از رسیدگی به پرونده های ارسالی در نه ماهه اول سال در حوزه های کالا و خدمات، قاچاق کالا و ارز و بهداشت و دارو درمان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۷۷۷۸

 به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، سید محمد مهدی مهاجریان مقدم با اشاره به آمار و عملکرد شعب رسیدگی بدوی تعزیرات در نه ماه امسال گفت: در حوزه کالا و خدمات، پنج هزار و 342 فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان با میزان محکومیت یک هزار و 413میلیارد و 461 میلیون ریال رسیدگی و مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت: در بخش قاچاق کالا و ارز یک هزار و 670 فقره پرونده به شعب این اداره‌ کل وارد، که با محکومیت 3 هزار و 480میلیارد و 127 میلیون ریال رسیدگی و مختومه شد.

مهاجریان مقدم در خصوص پرونده های حوزه بهداشت، دارو و درمان گفت : یک هزار و 389 فقره پرونده وارد که پس از رسیدگی، محکومیت این پرونده‌ ها 82 میلیارد و 515 میلیون ریال بوده است.

به گفته مدیر کل تعزیرات حکومتی، در نه ماهه امسال تعداد 293 اکیپ گشت مشترک تشکیل ، که تعداد یک هزار و 980 بازرسی انجام شده و از این تعداد 359 واحد دارای تخلف بوده که پرونده آن ها تشکیل و به شعب بدوی برای رسیدگی ارجاع شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها