جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

این آمریکایی‌ها هستند که جنگ غزه را مدیریت می‌کنند

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (یکشنبه) عنوان داشت: این آمریکا است که نبرد در غزه را اساساً مدیریت می‌کند و روشی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها دنبال می‌کنند هیچ پیروزی کذایی را برای آن‌ها به ارمغان نخواهد آورد.
کد خبر: ۱۴۳۵۱۳۹

به گزارش جام جم آنلاین، ابو سامر موسی، از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی مطبوعاتی گفت: بعد از شکست سختی که مقاومت به رژیم اسرائیل وارد کرد، دولت آمریکا برای پر کردن شکاف و حمایت از این رژیم شکست خورده شتافت.

وی افزود: ما از ابتدا یعنی از هشتم اکتبر اعلام کردیم کسانی که این نبرد و جنگ را چه با برنامه‌ریزی یا مشارکت در کابینه و اتاق عملیات نظامی صهیونیستی اداره می‌کنند، ژنرال‌های آمریکایی هستند و شاهد این امر حضور وزیر دفاع آمریکا از لحظات نخست در رژیم اسرائیل بود.

این رهبر جهاد اسلامی فلسطین گفت: آمریکا همچنان رژیم اسرائیل را با کمک‌هایش مجهز می‌کند و تعداد هواپیما‌های انتقال یافته از پل هوایی از آمریکا به رژیم اسرائیل به ۲۰۰ هواپیما رسیده که حامل بیش از ۱۰ هزار تن مواد منفجره بودند و یک رهبر میدانی دولت آمریکا نیز در خاک فلسطین حضور داشت.

وی خاطرنشان کرد: این آمریکا است که نبرد غزه را اساساً مدیریت می‌کند. آمریکا گام‌هایی را با حمایت نظامی یا سیاسی یا پوشش سیاسی در سازمان ملل از طریق وتوی آتش بس غزه در مقابل ۱۳ کشور از ۱۵ کشور برداشته است که نشانگر سلطه و هژمونی و بی‌توجهی به تمامی کشور‌های جهان در خصوص آتش بس در غزه چه به صورت انسانی یا نظامی است.

ابوسامر موسی عنوان داشت: این روشی که با إعمال فشار توسط دولت آمریکا و مقامات صهیونیستی دنبال می‌شود، پیروزی کذایی را برای شما به ارمغان نخواهد آورد. شاهد آن همین است که مطبوعات اسرائیلی نسبت به ادعا‌های نتانیاهو در مورد پیروزی‌هایی که محقق می‌شود، ابراز تردید کردند.

وی افزود: بعد از ۶۳ روز از تجاوزات، رژیم صهیونیستی هیچ دستاورد نظامی چشمگیری را در میدان محقق دست نساخته، بنابراین ما می‌گوییم که قهرمانی نیرو‌های مقاومت در نوار غزه و شجاعت نیرو‌های مقاومت و پایداری مردم فلسطین باعث شکست تمام این طرح‌ها خواهد شد و رژیم صهیونیستی فروپاشیده و تسلیم شروط مقاومت می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها