رئیس مرکز مشاوره اداره کل آموزش‌وپرورش مطرح کرد:

استعداد کودکان به دنباله فرایند رشد طبیعی شکوفا می‌شود

فعالیت ستاد فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی شرکت گاز استان اصفهان آغاز شد

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از آغاز به کار ستاد فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه سازی گاز طبیعی در آستانه شروع فصل سرد سال خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۲۴۱۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ ابوالقاسم عسکری مدیرعامل این شرکت درباره آغاز به کار ستاد فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی خبر داد و گفت: با هدف ایجاد حس همدلی و جلب مشارکت همگانی برای فعالیت های مرتبط با مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی نمایشگاه مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی برپا شد و محصولات آموزشی مرتبط به منظور فرهنگ سازی مباحث مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در سطح مدارس، آموزشگاه ها، ادارات و دستگاه های دولتی و غیر دولتی، اماکن مذهبی، مسکونی و تجاری و... ارائه و در بین ادارات گاز تابعه توزیع گردید.

آیین افتتاح این نمایشگاه با حضور ممیزین سیستم های مدیریتی و مدیران و مسئولین شرکت گاز استان برگزار و موارد به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، نمایشگاه مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی ر ا نماد خدمت و تکریم مردم دانست و فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی را در راستای مسئولیت های اجتماعی بسیار حائز اهمیت دانست و افزود خوشبختانه امسال به همت واحد روابط عمومی محتوای مناسبی جهت فرهنگ سازی مباحث مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی اعم از پوستر آموزشی مساجد و حسینیه ها، ادارات، مدارس، بروشور، کتابچه، دماسنج و اقلام آموزشی متنوع پیش بینی شده و 32 اداره گاز اعم از مناطق 6 گانه اصفهان و 26 ادارات گاز شهرستان های استان از این محتوای فرهنگ سازی بهره مند خواهند شد.

وی افزود: در همین راستا تفاهم نامه هایی با سازمان صداوسیما، آموزش و پرورش، شهرداری و سایر سازمان های ذیربط منعقد شده و مقرر گردیده از تمامی ظرفیت این دستگاه برای آموزش و ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی استفاده شود.

گفتنی است استان اصفهان با 114 شهر و بیش از 1500 روستا و مکان مزرعه و بیش از 2 میلیون و 400 هزار مصرف کننده یکی از بزرگترین شرکت های گاز استانی می باشد و توجه به مباحث فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در این استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها