هدف قرارگرفتن نظامیان صهیونیست در حملات رزمندگان لبنانی

در حالی که حملات رژیم اشغالگر علیه جنوب لبنان با بمب‌های فسفری ادامه دارد رزمندگان لبنانی مواضع نظامیان صهیونیست را به صورت گسترده هدف قرار دادند.
کد خبر: ۱۴۳۱۴۰۳

به گزارش جام جم آنلاین، خبرنگار شبکه المیادین در جنوب لبنان گزارش داد: ارتش رژیم صهیونیستی با بمب‌های فسفری اطراف منطقه مروحین در جنوب لبنان را هدف قرار داد. حملات توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه عیتا الشعب نیز همچنان ادامه دارد.

از سوی دیگر نیروهای مقاومت اسلامی لبنان اعلام کردند: رزمندگان ما موفق شدند پایگاه الراهب متعلق به نظامیان صهیونیست را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دهند.

رزمندگان لبنانی همچنین تجمع نظامیان صهیونیست را در منطقه اشغالی شتولا هدف قرار دادند. این نیروها مواضع نظامیان صهیونیست در خله ورده را نیز هدف قرار دادند. در جریان تمام این حملات تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند.

نیروهای لبنانی مقر فرماندهی نظامی رژیم صهیونیستی که به تازگی در منطقه سعسع احداث شده هدف حملات موشکی خود قرار دادند. در جریان این حمله نیز تعدادی از عناصر دشمن به هلاکت رسیده و یا زخمی شده اند.

دقایقی قبل شبکه فلسطین الیوم به نقل از منابع عبری زبان گزارش داد: ۲۰ موشک از سمت جنوب لبنان به سمت شمال اراضی اشغالی فلسطین شلیک شده است.

در همین خصوص حزب الله لبنان اعلام کرد: پایگاه «حدب البستان» متعلق به نظامیان صهیونیست را به صورت دقیق هدف قرار دادیم. در این حمله تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیده یا زخمی شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها