با حضور معاون رييس جمهور و حمايت سهامدار پالایشگاه ؛

قراداد ارتقای کیفی نفت کوره شرکت پالایش نفت کرمانشاه منعقد شد

شهردار کرمانشاه:

زلزله سرپل ذهاب در سال ۹۶ قلب ایران را به لرزه در آورد

شهردار کرمانشاه ضمن یاداوری روزهای غم‌انگیز زلزله سرپل‌ذهاب در سال ۹۶ گفت: زلزله سرپل‌ذهاب قلب همه مردم ایران را به لرزه در آورد.
کد خبر: ۱۴۳۰۴۶۸

جام جم آنلاین؛ به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی شهرداری کرمانشاه، دکتر نادر نوروزی با صدور پیامی یاداور روزهای غم انگیز زلزله سرپل‌ذهاب و ازگله شد.
 
۲۱ آبان ماه سال ۱۳۹۶ یاد آور زلزله دلخراش سرپل‌ذهاب و ازگله است، حادثه ای بس غم انگیز که غرب ایران نه، بلکه قلب ایران اسلامی را لرزاند و اندوهگین ساخت.

 هر چند که در آن شرایط سخت و مصیبت عظیم که هم استانی های عزیز بستگان و نزدیکان خود را از دست داده بودند، ابراز همدردی و کمک‌های ملت فهیم و ارزشمند ایران اسلامی که به یاری هم وطنان خود در سینه ستبر و مرزداران سلحشور خود شتافتند، تحسین برانگیز و قابل ستایش بوده و هست.

اینجانب بر خود واجب میدانم به نمایندگی از مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه در سالروز این حادثه غم‌بار از خداوند متعال برای تمامی جانباختگان مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم مسئلت می نمایم و در مقابل تمامی محبت های بی دريغ هم‌وطنان بزرگمنش در سراسر ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورده و سپاسگزار مهرشان بوده و خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها