چاتا جی پی تی چیست و چه مزیت رقابتی به یک وب‌سایت می‌افزاید؟

پیش از هر چیز بیایید درباره این پرسش کمی فکر کنیم؛ چرا یک کسب و کار با صرف هزینه و زمان نه چندان کم، برای خود وب‌سایت راه‌اندازی می‌کند؟
پیش از هر چیز بیایید درباره این پرسش کمی فکر کنیم؛ چرا یک کسب و کار با صرف هزینه و زمان نه چندان کم، برای خود وب‌سایت راه‌اندازی می‌کند؟
کد خبر: ۱۴۲۹۸۲۱

اهداف یک کسب و کار برای ایجاد یک وب‌سایت را (صرف نظر از انواع کسب و کارها و سازمان‌ها)، در یک یا چند تا از موارد زیر می‌توان جستجو کرد: افزایش تعامل و ارتباط با کاربران، تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان بالقوه یا بالفعل، افزایش نرخ فروش، پاسخگویی به نیاز و پرسش‌های کاربر. حال اگر ابزاری وجود داشته باشد که بتواند با قابلیت‌هایش، این شاخص‌ها را تحت تاثیر قرار دهد، ابزار مهمی برای بهبود یک وب‌سایت خواهد بود. چاتا جی‌پی‌تی، یک چت‌بات هوشمند است که وب‌سایت شما را به اهدافش نزدیک می‌کند. اما چگونه؟

چاتا جی‌پی‌تی چیست و چه می‌کند؟

چاتا جی‌پی‌تی، یک چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی است که به صورت یک ویجت (افزونه) به وب‌سایت شما افزوده می‌شود و بر اساس مجموعه داده‌ها و اطلاعاتی که به آن ارائه شده است، به پرسش‌های کاربران پاسخ می‌دهد. مدل زبانی که چاتا جی‌پی‌تی از آن بهره می‌برد ساختار ChatGPT است. 

در فرایند پاسخگویی چاتا جی‌پی‌تی به پرسش‌های کاربران، مجموعه‌ای از رویدادهای فناورانه دخیل هستند. مهمترین این رویدادها، نقش‌آفرینی فناوری هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی آن ابزاری است که به چت‌بات این امکان را می‌دهد که بتواند بین پرسش کاربر و داده‌های اطلاعاتی ارتباط برقرار کرده و به وی پاسخ منطقی عرضه کند. برای نمونه کاربر در مراجعه به یک وب‌سایت سازمانی در کادر پرسش‌های چت‌بات می‌نویسد: «من کی می‌تونم به دفتر شما بیام؟» هوش مصنوعی به کار رفته در چت‌بات، این پرسش را که با لحن محاوره‌ای نوشته شده است، تحلیل می‌کند و منظور نهفته در پشت آن را که «ساعت‌های کاری دفتر مرکزی» است را استخراج می‌کند. این یکی از زیرمجموعه‌های هوش مصنوعی است که به نام «پردازش زبان طبیعی» یا NLP معروف است. سپس چت‌بات، بر اساس داده‌هایی که به آن عرضه شده است، اطلاعات مربوط به ساعت‌های کاری را برای کاربر می‌نویسد. 

چگونه چاتا جی‌پی‌تی شاخص‌های عملکردی وب‌سایت شما را بهبود می‌دهد؟

چاتا جی‌پی‌تی به عنوان یک چت‌ بات هوشمند، به اشکال زیر می‌تواند شاخص عملکردی وب‌سایت شما را بهبود دهد:

سرعت واکنش: چاتا جی‌پی‌تی سرعت واکنش شما به مخاطبانتان را به نقطه «واکنش در لحظه» نزدیک می‌کند. زمانی که کاربر چیزی را می‌پرسد، دیگر لازم نیست منتظر دیده شدن پیامش توسط عامل انسانی باشد. حتی اگر آن پرسش نیازمند پاسخ انسانی است، چت‌بات به کاربر واکنش نشان می‌دهد و به او می‌گوید که کارشناس مربوطه در نزدیک‌ترین زمان، پاسخ را ارسال خواهد کرد. نکته کلیدی در این موضوع، افزایش سرعت واکنش و حذف تاخیر زمانی تا پاسخگویی است. 

چاتا جی پی تی چیست و چه مزیت رقابتی به یک وب‌سایت می‌افزاید؟

جذب کاربر: کاربران در دنیای امروز بسیار شتاب‌ناک و کم‌صبر هستند! پس اگر وب‌سایت شما در پاسخگویی چابک‌تر از رقبای سنتی‌تان باشد، می‌تواند آن بازدیدکننده را تبدیل به مشتری کند.

افزایش فروش: بسیاری از مشتریان قبلی یا کاربران مستعد خرید، در حال گردآوری اطلاعات برای نهایی کردن تصمیم و انجام عمل خرید خود هستند. یک چت‌بات هوشمند مانند چاتا جی‌پی‌تی با پاسخگویی سریع به پرسش‌ها و ابهام‌های کاربر، می‌تواند او را مجاب کند همین حالا خریدش را انجام دهد. 

دسترسی پایدار: چاتا جی‌پی‌تی به عنوان یک چت‌بات هوش مصنوعی، به طور پیوسته (۷ روز هفته، ۲۴ ساعت شبانه‌روز) در دسترس است. این دسترسی پیوسته و مداوم، موجب می‌شود کاربران شما احساس کنند با سازمانی مسئولیت‌پذیر روبرو هستند و می‌توانند به آن اعتماد کنند. 

چگونه چاتا جی‌پی‌تی را به وب‌سایت خود اضافه کنیم؟

به عنوان یک مدیر کسب و کار یا سرپرست مارکتینگ یک مجموعه و یا مدیر روابط عمومی یک سازمان، با توجه به کارکردهایی که برای چاتا جی‌پی‌تی شرح دادیم احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که چگونه می‌توان آن را به یک وب‌سایت افزود. پاسخ اینست که بر خلاف پیش‌زمینه ذهنی رایج، افزودن یک چت‌بات هوشمند مانند چاتا جی‌پی‌تی بسیار ساده است و تنها کمتر از ۴ دقیقه زمان می‌برد! شما نخست از راه صفحه ویژه چاتا جی‌پی‌تی ثبت نام می‌کنید و سپس اطلاعات مورد نظرتان را در قالب پرسش و پاسخ به چت‌بات خود آموزش می‌دهید. در گام بعد ویژگی‌های ظاهری آن را مشخص می‌کنید و عملکرد آن را آزمایش می‌کنید. در نهایت کدهای افزونه آن را از سامانه دریافت و آن را به وب‌سایت خود می‌افزایید. به همین سادگی!

آیا چاتا جی‌پی‌تی قابلیت شخصی‌سازی دارد؟

شما می‌توانید پس از اینکه نسخه دموی رایگان چاتا جی‌پی‌تی را آزمایش کردید، پنل‌های پیشرفته آن را با ویژگی‌ها و قابلیت‌های گسترده‌تر، دریافت کنید. در این پنل پیشرفته شما می‌توانید تعداد پرسش‌ و پاسخ‌های بیشتر با حجم اطلاعاتی بیشتر را به آن آموزش می‌دهید. همچنین می‌توانید لوگوی سازمانی و مخصوص خودتان را برای آن انتخاب و آن را کاملا شخصی‌سازی کنید. برای اینکه اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری درباره پنل حرفه‌ای چاتا جی‌پی‌تی داشته باشید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه چاتا که از محصولات شرکت هوش مصنوعی دلفین است مشاوره رایگان و تخصصی دریافت کنید. 

از دیگر قابلیت‌های فنی چاتا جی‌پی‌تی

  • علاوه بر فرایند آسان و سریع راه‌اندازی چاتا جی‌پی‌تی، روش آموزش (learn) چت بات هم در آن بسیار ساده است. برای نمونه شما می‌توانید فایل‌های اطلاعاتی با فرمت اکسل شیت، فایل‌های ورد یا پی‌دی‌اف‌های متنی را با بارگزاری، به چاتا جی‌پی‌تی آموزش دهید و نیازی به عرضه تک به تک پرسش و پاسخ‌ها نیست.
  • همچنین چاتا جی‌پی‌تی سطح امنیتی بالایی دارد و در آن حریم خصوصی افراد در نظر گرفته شده است. به گونه‌ای که گفتگوهای کاربران با چاتا جی‌پی‌تی به صورت یک دیالوگ جداگانه انجام می‌شود و قابل مشاهده برای دیگران نیست.
  • شما به عنوان مدیر وب‌سایت می‌توانید در یک داشبورد حرفه‌ای کیفیت عملکردی و نحوه پاسخگویی آن را ارزیابی و به طور پیوسته آن را بهبود بدهید.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها