کلنگ گازرسانی به روستاهای جنوبی شهرستان خوروبیابانک زده شد

طرح گازرسانی به 12 روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک با اعتباری بالغ بر 3700 میلیارد ریال آغاز شد.
کد خبر: ۱۴۲۴۴۲۵

جام جم آنلاین اصفهان؛ آیین گلنک زنی گازرسانی به 12 روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور دکتر محمدحسینی عضو هیئت مدیره و مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی گاز ایران، دکتر زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، خانم دکتر آزاد نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک در مجلس شورای اسلامی، دکتر رحیمی مظفری عضو کمسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، احمدرضا طحانی فرماندار و غلامرضایی بخشدار شهرستان خوروبیابانک و دیگر مسئولین استان و شهرستان در محل یادمان شهدای گمنام روستای اردیب برگزار شد.

ابوالقاسم عسکری مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: محرومیت زدایی از مناطق روستایی، تثبیت و افزایش جمعیت، مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها، ایجاد ارزش افزوده و اشتغال زایی و توسعه اقتصاد پایدار در مناطق روستایی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد، به گونه ای که توسعه گازرسانی در این مناطق به عنوان اقدامی ارزشمند مورد توجه دولت می باشد. دولت محترم با آغاز فعالیت خود، محرومیت زدایی از چهره روستاها و رشد و توسعه پایدار و متوازن در مناطق مختلف کشور را با هدف برقراری عدالت اجتماعی و بهره مندی عموم مردم از امکانات و منابع موجود در دستور کار قرار داد و به همین منظور گازرسانی به مناطقی که تاکنون از این انرژی پاک بهره مند نشده بودند در اولویت های کاری دولتمردان قرار گرفت.

وی افزود، در همین راستا طرح گازرسانی به 12 روستای جنوبی شهرستان خوروبیابانک با اعتباری بالغ بر 3700 میلیارد ریال و با اجرای بیش از 150 کیلومتر شبکه و 1200 مورد علمک آغاز شد.

عسکری گفت، با اجرای این پروژه گازرسانی بیش از 950 خانوار باجمعیت بالغ بر 2500 نفر از نعمت گاز طبیعی بهره مند و این گازرسانی در بخش‌های مختلف خانگی، زیرساختی و توسعه اقتصاد پایدار به کار گیری خواهد شد و روستاهای حسین آباد، ایراج، اردیب، آبگرم، عروسان گلستان، خنج، گرمه، نیشابور، مهرجان، بازیاب، هفتومان و بیاضه از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان افزود: اجرای این پروژه به مدت 20 ماه به طول خواهد انجامید و امیدواریم با همکاری همه مشترکین در موعد مقرر مورد بهره برداری قرار گیرد.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها