پایان شگفتی‌سازی تنیس روی میز با مدال برنز

عالمیان: این تازه اول راه است

وقتی مسابقات روز گذشته بازی‌های آسیایی شروع شد، همه منتظر بودند تا ببینند بچه‌های تیم‌ملی تنیس روی میز ایران می‌توانند شگفتی خود را تکمیل کنند یا نه. اگرچه این موضوع درنهایت محقق نشد، اما مدالی که تیم سه نفره ایران در این بازی‌ها کسب کرد، هم تاریخ ساز شد و هم می‌تواند الهام‌بخش برای نسل جوان این رشته ورزشی باشد.
کد خبر: ۱۴۲۳۸۶۱
عالمیان: این تازه اول راه است
تیم‌ملی ایران متشکل از نیما و نوشاد عالمیان به همراه امیرحسین هدایی روز گذشته در مرحله نیمه نهایی مقابل کره‌جنوبی قرار گرفتند که هر سه با باخت به کار خود پایان دادند. 
به گزارش خبرنگار اعزامی جام‌جم به هانگژو، نوشاد عالمیان پس از شکست تیم‌ملی تنیس روی میز مقابل کره‌جنوبی در نیمه‌نهایی و کسب مدال برنز اظهار کرد: تمام تلاش‌مان را در این مسابقه انجام دادیم، اما بازی درنیامد و نشد پیروز شویم. ‌به نظر‌م اگر یک بازی را هم می‌بردیم شانس این را داشتیم که کره را شکست دهیم و به فینال برسیم.  ملی‌پوش تنیس روی میز در مورد این‌که کره قوی‌تر بود یا ژاپن گفت: مسلما ژاپن قوی‌تر بود، اما در این نوع مسابقات چیزی قابل پیش‌بینی نیست و همه نفرات به هم نزدیک هستند. عالمیان در مورد این‌که فکر می‌کند با این مدال تاریخی نگاه‌ها به تنیس روی میز تغییر کند یا خیر گفت: واقعا باید این اتفاق بیفتد. ما از لحاظ امکانات در کشورمان نسبت به تیم‌های شرق آسیا خیلی ضعیف‌تر هستیم، اما پتانسیل زیادی داریم. تیم‌های شرق آسیا که وارد سالن می‌شوند یک اکیپ و کادر دنبال‌شان است و برای ما اصلا اینطور نیست. ‌این تازه اول راه است و باید بیشتر از اینها کار کنیم. پتانسیل این را داریم که بازیکنان بزرگ تولید کنیم. چون تنیس روی میز رشته‌ای است که با هوش سر و کار دارد و ایرانی‌ها هم همه افراد باهوشی هستند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها