مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان مطرح کرد:

نمایش دستاوردهای شهرداری اصفهان در حوزه هوشمندسازی در نمایشگاه جامع مدیریت شهری

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان خبر داد:

هوشمندسازی صدور پروانه ساختمانی با تکمیل سامانه اصنو تا پایان شهریورماه

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سامانه اصنو گفت: این پروژه تا پایان شهریورماه امسال تکمیل و تمام فرآیندهای صدور پروانه سختمانی در شهرداری الکترونیکی می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۷۸۰۹

جام جم آنلاین اصفهان؛ سعید فردانی با اعلام اینکه پروژه سامانه اصنو تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته است، اظهار کرد: طبق زمان‌بندی، این پروژه تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود و شهروندان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری پروانه ساختمانی را از شهرداری دریافت کنند.

او با بیان اینکه با تکمیل سامانه اصنو مواردی همچون محاسبات و سایر مراحل آن در شهرداری به‌طور کامل غیرحضوری خواهد شد، افزود: از ثمرات این پروژه می‌توان به شفافیت، تسریع در روند صدور پروانه ساختمانی و تحلیل اطلاعات، روند و افزایش تعداد صدور پروانه به تفکیک کاربری و سایر موارد اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با اعلام اینکه در حال حاضر تعدادی از ماژول‌های سامانه اصنو قابل بهره‌برداری است، تأکید کرد: در صورت عدم تغییر محدوده، این پروژه تا پایان شهریورماه تکمیل می‌شود.

او با بیان اینکه با تکمیل پروژه سامانه اصنو، شعار «در خانه پروانه بگیرید» به‌طور تقریبی محقق می‌شود، تصریح کرد: با تکمیل این پروژه تمام فرآیندهای صدور پروانه در شهرداری الکترونیکی می‌شود.

به گفته او، این سازمان در حال رایزنی است تا فرآیندهای سایر نهادها همچون سازمان نظام مهندسی ساختمان را نیز به صورت الکترونیکی به شهروندان ارائه کند.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها