توزیع بیش از ۴۳ تن گوشت قربانی بین نیازمندان هرمزگانی

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از توزیع ۴۳ هزار و ۷۱۰ کیلو گوشت قربانی بین نیازمندان در پویش
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از توزیع ۴۳ هزار و ۷۱۰ کیلو گوشت قربانی بین نیازمندان در پویش "نذر قربانی" ۱۴۰۲ خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۵۴۸۳

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از توزیع ۴۳ هزار و ۷۱۰ کیلو گوشت قربانی بین نیازمندان در پویش "نذر قربانی" ۱۴۰۲ خبر داد.

 

حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در خصوص توزیع گوشت قربانی اظهار داشت: با مشارکت خیران نیک اندیش و همکاری مراکز نیکوکاری در قالب پویش "نذر قربانی" امسال، یک هزار و ۴۶۹ رأس گوسفند، گاو و شتر جهت قربانی به کمیته امداد اهدا نمودند که از این تعداد یک هزار و ۱۹۴ راس گوسفند، ۲۶۵ راس گاو و ۱۰ نفر شتر بوده است.

 

باسره با اشاره به اینکه ذبح  و بسته بندی "گوشت های قربانی" با رعایت تمامی نکات بهداشتی انجام و در اختیار خانواده‌های نیازمند استان هرمزگان قرار گرفت، افزود: قربانی امسال بیش از ۴۳ هزار و ۷۱۰ کیلو گوشت قربانی به ارزش ۱۷ میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان بوده است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره به اینکه خیرین نقش موثری در عرصه کمک رسانی به محرومین دارد، گفت: مردم نوع دوست می توانند وجوهات و نذورات خود را با کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* به صورت آنی واریز نمایند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها