شوک کرانه باختری به صهیونیست‌ها
رژیم صهیونیستی، نگران‌تر از همیشه است

شوک کرانه باختری به صهیونیست‌ها

حزب الله لبنان:

مبارزان آمادگی خود را در برابر دشمن نشان دادند

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به تحولات اردوگاه جنین واکنش نشان داد و ضمن محکومیت سکوت جامعه جهانی به تمجید از مقاومت جانانه مبارزان فلسطینی پرداخت.
کد خبر: ۱۴۱۴۷۳۱

به گزارش جام جم آنلاین، حزب الله لبنان به یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین واکنش نشان داد.

حزب الله لبنان حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و ایجاد رعب و وحشت در میان فلسطینیان را محکوم کرد. همچنین حزب الله تخریب اموال، قتل و بازداشت و اقدامات تروریستی نظامیان اشغالگر که در سایه سکوت جامعه جهانی و عربی انجام می‌شود را به شدت محکوم کرد و این سکوت را عامل تشویق اشغالگران به اقدامات تروریستی خطرناک قلمداد کرد.

حزب الله لبنان به مقابله جانانه مبارزان مقاومت و ساکنان اردوگاه جنین با نظامیان اشغالگر اشاره کرد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: مبارزان فلسطینی بار دیگر بیداری و توان خود برای ایستادن در برابر زورگویی دشمن صهیونیست و شکست اهداف آن با وجود بهره گیری دشمن از نیروهای ویژه و به کارگیری سلاح بسیار مدرن و کشنده، به اثبات رساندند.

حزب الله لبنان بیان کرد: نتایج این نبرد حماقت این دشمن و درک اشتباه او از اراده ملت مقاوم فلسطین که از قدرت و عزم برخوردار است را نشان می‌دهد.

در بیانیه حزب الله لبنان تاکید شده است: ملت مقاوم فلسطین گزینه‌ها و ابزاری در اختیار دارد که دشمن به خاطر اقداماتش پشیمان خواهد کرد.

حزب الله لبنان در بیانیه خود ضمن تسلیت به خاطر شهدای فلسطینی و طلب شفا برای مجروحان اعلام کرد: ما حمایت کامل خود از همه گزینه‌هایی که فلسطینیان برای مقابله با دشمن و حمایت از ملت فلسطین و مقدسات آن مناسب می‌بینند را اعلام می‌داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها