افتتاح نمایشگاه و فروشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی در شهرستان فیروزکوه

همزمان با هفته ولایت و امامت نمایشگاه و فروشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی در شهرستان فیروزکوه افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۱۴۶۹۷

به گزارش جام جم آنلاین تهران،همزمان با هفته ولایت و امامت نمایشگاهی از آثار هنرمندان شهرستان فیروزکوه در رشته های هنرهای تجسمی و صنایع دستی و با حضور مهدی سالاریه معاون سیاسی اجتماعی امنیتی فرمانداری ، حسینی رئیس اداره فنی و حرفه ،سید حسن حسینی رئیس اداره و دیگر مسئولین و علاقمندان به هنر در نگارخانه مهر مجتمع فرهنگی هنری آفرینش افتتاح شد.

 این نمایشگاه با بیش از 500 اثر از هنرمندان در رشته های هنرهای تجسمی و صنایع دستی و با هدف نشان دادن توانمندی‌ها هنرمندان شهرستان در رشته های مختلف مانند نقاشی ، معرق کاری، مینا کاری ؛ زیر لعابی ، منبت کاری – حجم سازی و مجسمه سازی با چوب و ... از آثار هنرمندان : مهسا رهبر حقیقت ، مونا رهبر حقیقت ، اعظم فیلم و جواد مشیری زاده در این نمایشگاه به نمایش و فروش گذاشته شده است.

در همین راستا شهروندان می توانند از 11 تیر بمدت 10 روز از ساعت 15 الی 19 به این نمایشگاه مراجعه و از آثار هنری هنرمندان بازدید و خرید نمایند. شایان ذکر است اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری انجمن های فرهنگی هنری همه تلاش خود را در راستای ارتقای خدمت رسانی به شهروندان و تعالی هرچه بیشتر فرهنگ و هنر در شهرستان بکار می گیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها