جشنی برای همراهی نوعروسان نیازمند به خانه بخت

جشن ازدواج ۶۰ زوج تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک اصفهان، همزمان در سالروز ازدواج امیرالمومنین حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۱۴۱۰۶

جام جم آنلاین اصفهان؛ محسن عباسی فر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک اصفهان از برپایی جشن ازدواج ۶۰زوج جوان خبرداد و گفت: جشن ازدواج زوج‌های جوان تحت حمایت با حضور خانواده و بستگان آنها، همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و بانو فاطمه (س) در باغ بانوان طلوع برگزار شد.  

محسن عباسی فر با تاکید به حمایت و همراهی خیران در برگزاری این مراسم، ادامه داد: با مشارکت نیکوکاران، هیئات مذهبی و همکاری مرکز نیکوکاری باران عشق و سازمان تیلیغات اسلامی استان همچنین مساعدت شهرداری منطقه ۱۰ نوعروسان تحت حمایت راهی خانه بخت شدند.

وی با بیان اینکه در این مراسم ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا شد، افزود: اهدای کارت هایی به ارزشی بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به تمامی زوج های جوان، از دیگر هدایایی بود که با مشارکت خیران تهیه و در این جشن به آنها اهدا شد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک اصفهان، با اشاره به برنامه های این جشن، گفت: مراسم ازدواج زوج های جوان با اجرای نمایش کمدی، مداحی، شعبده بازی، نور افشانی، اهدای بسته های فرهنگی، پذیرایی و برنامه ریزی برای توزیع هزار پرس غذا، برگزار شد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها