رییس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان خطاب به شهرداری؛

راه‌اندازی خزانه‌ واحد الکترونیکی در سال جاری پیگیری شود

رییس کمیسیون بودجه شورای شهر همدان با اشاره به ایجاد خزانه واحد الکترونیکی طی سال جاری، گفت: به ایجاد خزانه‌داری واحد قانع نیستیم و انتظار می‌رود امسال، خزانه واحد الکترونیکی به منظور بهره‌وری هر چه بهتر و در راستای شهرداری الکترونیک، راه‌اندازی شود.
کد خبر: ۱۴۱۳۲۴۲

به گزارش جام جم آنلاین همدان، اکبر کاوسی‌امید در کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات با موضوع تشریح برنامه تحقق درآمد بودجه سال جاری شهرداری همدان، اظهار کرد: تشکیل خزانه‌داری واحد موجب شکل‌گیری یک نظام مالی واحد در شهرداری شد.

وی با تأکید بر اینکه ایجاد خزانه‌داری واحد یک گام موثر و بزرگ بود، گفت: این مهم در 2 سال پایانی دوره قبل شورا پیگیری و با همت اعضای شورا در دوره ششم و همکاری در شهرداری و شهردار همدان در این دوره محقق شد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان بیان کرد: زیرساخت‌های خزانه‌داری واحد در دوره گذشته فراهم شد و در معاونت مالی اقتصادی شهرداری نیز دو اقدام بسیار خوب صورت گرفت.

کاوسی‌امید با اشاره به وجود برخی مشکلات در دستیابی سریع‌تر معاونت مالی به راهبردهای پرداخت‌ها، افزود: در موضوع پرداخت‌ها به دو راهبرد پرداخت حقوق و دستمزد به صورت متمرکز و همچنین پشتیبانی مالی به پیمانکاران به منظور پرداخت مطالبات به موقع رسیدیم.

وی با تأکید بر اینکه در پرداخت حقوق و دستمزد به نقطه خوبی رسیدیم، تصریح کرد: در پرداخت به پیمانکاران نیز بحث برات کارت پیگیری شد که روش بسیار مناسبی بوده و موجب تأمین نقدینگی پیمانکار می‌شود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات شورای شهر همدان ادامه داد: به واسطه شکل‌گیری خزانه‌داری واحد در بحث پرداخت‌ها در جایگاه خوبی قرار داریم و این یک موفقیت است.

کاوسی‌امید خاطرنشان کرد: پشتیبانی اعضای شورا در شکل‌گیری خزانه‌داری واحد، پرداخت به موقع حقوق و پرداخت به پیمانکاران قابل تقدیر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها