رفع تصرف بستر و حریم رودخانه قزقن چای و حبله رود فیروزکوه

مدیر امور منابع آب فیروزکوه از رفع تصرف بستر و حریم رودخانه قزقن چای و حبله رود خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۰۴۳۸

به گزارش جام جم آنلاین تهران، علی اکبر حسینی رمدانی، مدیر امور منابع آب فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:با همکاری گروه گشت و بازرسی آب های سطحی و واحد حقوقی این امور 50 هزار متر مربع از بستر و حریم رودخانه قزقن چای و حبله رود رفع تصرف شد.

وی افزود:این عملیات با اخذ دستور از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه و با همراهی مامورین نیروی انتظامی رفع تصرف گردید.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:طی این عملیات 26 مورد رفع تصرف شامل دیوار، فنس کشی، 3 بنا به مساحت 400 متر مربع، 7 مورد گلخانه در بستر رودخانه قزقن چای و حبله رود در دو روز کاری رفع تصرف شد.

حسینی رمدانی تصریح کرد:در راستای صیانت و حفاظت از رودخانه ها و مجاری آبهای سطحی و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در حریم و بستر رودخانه ها، گروه گشت و بازرسی این امور بطور مداوم در منطقه در حال گشت زنی بوده و به محض شناسایی هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز در بستر رودخانه ها و مسیل ها فوراً اقدامات قانونی لازم جهت رفع تصرف صورت می گیرد.

وی یادآور شد:این امور با توجه به وظیفه ذاتی خود بر اساس قانون با هر گونه تخلف در زمینه منابع آبهای سطحی و زیرزمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها