اولین جشنواره ورزشی کارکنان مدارس غیردولتی البرز برگزار شد

کد خبر: ۱۳۹۷۳۳۳

به گزارش جام جم آنلاین البرز،عصر روز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه در سالن کوثر کرج مراسم اولین جشنواره ورزشی کارکنان مدارس غیردولتی البرز باحضور معاون وزیر آموزش پرورش،مدیرکل آموزش پرورش البرز،اعضا شورای آموزش پرورش استان،موسسان و ورزشکاران مدارس غیردولتی برگزارشد.

این مراسم با برنامه های ویژه ایی اعم از سخنرانی مدیرکل آموزش پرورش،ضرب وآواز مرشد،نوازندگی موسیقی توسط دانش آموز البرزی،رژه شرکت کننده ها همراه بود.

اکبر حلیمی رئیس شورای موسسان مدارس غیردولتی استان در گفتگو با خبرنگار جام جم البرز گفت:مراسمی که امروز صورت گرفت اولین جشنواره فرهنگی و ورزشی کارکنان مدارس غیردولتی استان البرز است که به همت شورای هماهنگی موسسان استان برنامه ریزی شده است و در رشته های خواهران و برادران برگزار میشود.

ایشان اضافه کرد:این مسابقات در ۴رشته تنیس روی میز،شطرنج،والیبال و فوتسال برای آقایان و همچنین ۴رشته دارت،وسطی،شطرنج و تنیس روی میز برای بانوان برگزار میشود.امیدواریم با برگزاری این مسابقات شور و نشاطی که مورد هدف ما است تحقق پیدا کند.

اکبر حلیمی در آخر تاکید کرد:هدف اصلی این جشنواره ایجاد همدلی،همبستگی و نشاط بین کارکنان مدارس غیردولتی استان است و هدف برتر ما گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر میباشد.در تلاش هستیم که با چنین برنامه هایی یاد و خاطره حضرت امام و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران را زنده نگهداریم.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها