مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز

سیاست‌های اقتصادی باید در یک فرآیند منطقی تدوین شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: باید سیاست‌های اقتصادی در یک فرآیند منطقی و توالی زمانی مناسب با بهره‌گیری از توانمندی‌های اندیشمندان دانشگاهی و صاحب نظران مستقل و مجرب، درجهت ایجاد تعادل و همچنین تعامل سازنده و تحکیم بنیان‌های اقتصاد صورت پذیرد.
کد خبر: ۱۳۸۳۸۱۲

به گزارش جام جم آنلاین:

حمیدرضا عقاب نشین در نشست هم اندیشی رئیس و اعضای خانه صنعت، معدن و تجارت استان البرز که به میزبانی شرکت شهرک‌های برگزار شد با بیان این‌که تمرکز نام‌گذاری‌های چندساله اخیر توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر روی بخش‌های اقتصادی و تولید بوده است؛ تصریح کرد: این اهمیت، مسئولیت و تکلیف مهمی را روی دوش ذینفعان مختلف این بخش می‌گذارد و بیانگر آن است که تعامل، همدلی و هم‌افزایی بین بخشی و تعامل با ذینفعان بخش صنعت در این راستا بسیار مثمرثمر است.

وی افزود: وزارت صمت به صورت اعم و شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز به صورت اخص در رویکرد خود همواره دغدغه فعالان اقتصادی را دغدغه خود می داند و بررسی و پیگیری آن را بصورت مجدانه دنبال می کند که در راستای تحقق این اهداف، همدلی، هم افزایی، همراهی و تعامل تمامی ذینفعان در بخش دولتی، خصوصی، انجمن ها و تشکلها ضروری است.

عقاب نشین ادامه داد: با وجود همه چالش ها، نقاط امیدبخش بسیار جدی و قابل اتکایی در کشور و استان البرز وجود دارد چرا که علیرغم همه مشکلات با کار جهادی، علمی و تلاش مستمر، می توان به نتایج خوبی رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با اشاره به ظرفیت‌های شگفت‌انگیز استان البرز در بخش تولید و صنعت اظهار کرد: آمارها بیانگر آن هستند که استان البرز پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با عزم و همت جهادی مردم و همچنین متخصصان و نخبگان استانی برای به فعلیت رساندن این ظرفیت‌ها که نتیجه آن تضمین رفاه و استقلال کشور، رفع وابستگی و دفع خصومت‌های اقتصادی دشمنان است؛ تلاشی وصف ناپذیر انجام داده اند.
وی خاطرنشان کرد:  باید سیاست‌های اقتصادی در یک فرآیند منطقی و توالی زمانی مناسب با بهره‌گیری از توانمندی‌های اندیشمندان دانشگاهی و صاحب نظران مستقل و مجرب، درجهت ایجاد تعادل و همچنین تعامل سازنده و تحکیم بنیان ‌های اقتصاد صورت پذیرد که این راهبرد از طریق، توسعه بخش خصوصی، همکاری و تعامل با انجمن ها، تشکل ها، اتاق بازرگانی و خانه صنعت و معدن به سرانجام خواهد رسید.

عقاب نشین در پایان بیان کرد: باب همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با خانه صنعت و معدن باز است و در این راه از هیچگونه تلاشی مضایقه نخواهیم کرد چرا که معتقدیم در جهت رویارویی مسئولان با مشکلات و موانع تولید، خانه صنعت و معدن و انجمن های زیرمجموعه آن نقشی کلیدی دارند تا علاوه بر مطرح ساختن مشکلات با ارئه راهکارهای عملی و متقن، باب همکاری و تعامل سازنده را با کلیه دستگاههای اجرایی باز کنند.http://jamejamonline.ir

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها