امام جمعه فیروزکوه

مسجد باید محل سازماندهی و تربیت نیروهای انقلابی، خدمات اجتماعی و گره گشایی از مشکلات مردم باشد

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: امام جماعت و هیئت امنای مسجد، وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید علاوه بر عمران ظاهری مسجد، در آبادانی معنوی مسجد تلاش کنند و زمینه را برای حضور بانشاط جوانان در مسجد فراهم کنند
کد خبر: ۱۳۷۷۰۳۲
به گزارش جام جم آنلاین تهران،  حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، گفت: یکی از ویژگی های انسان های متقی، حضور مداوم در مسجد است؛ چرا که مسجد، خانه متقین است.

وی بیان داشت: مسجد باید محل سازماندهی و تربیت نیروهای انقلابی، خدمات اجتماعی و گره گشایی از مشکلات مردم باشد.

خطیب نماز جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: امام جماعت و هیئت امنای مسجد، وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید علاوه بر عمران ظاهری مسجد، در آبادانی معنوی مسجد تلاش کنند و زمینه را برای حضور بانشاط جوانان در مسجد فراهم کنند.

حجت الاسلام حیدری در ادامه عنوان کرد: حمله به سلمان رشدی، نویسنده مرتد و خبیث کتاب آیات شیطانی، نشان میدهد که توهین کنندگان به اسلام و پیامبر، نمیتوانند از سرنوشت شوم خود فرار کنند.

وی افزود: برخی نسبت به حکم اعدام سلمان رشدی تردید میکنند و میگویند باید با استدلال جواب او را داد؛ در حالیکه سلمان رشدی توهین و جسارت کرده نه استدلال علمی، و حکم اهانت به پیامبر _ساب النبی_ در شریعت مقدس، اعدام است.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: عاملین و قاتلین سردار شهید سلیمانی هم بدانند که هرچند در تدابیر امنیتی باشند،‌ سرانجام تاوان جنایت خود را خواهند دارد.

وی در ادامه درباره شبهه پراکنی درخصوص ماهواره خیام گفت: پرتاب ماهواره خیام با مشارکت روسیه انجام شد و این امری طبیعی است. شبهه پراکنی در خصوص این ماهواره، به خاطر ترس غرب و آمریکا نسبت به همکاری های راهبردی ایران و روسیه است.

حجت الاسلام حیدری اذعان داشت: درباره توافق برجام هنوز متن نهایی و قطعی صادر نشده و هجمه رسانه ای غربی ها برای منفعل کردن ایران است؛ ولی بدانند جمهوری اسلامی ایران، پای توافقی را امضا خواهد کرد که رفع کامل تحریم و تضمین قطعی و کتبی داشته باشد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها