در هفته آگاهی از مغز، اثربخشی بازی‌های شناختی بر افزایش سرمایه شناختی و آخرین اقدامات برای توسعه این بازی‌ها در کشور را بررسی کرده‌ایم

بازی‌ هایی برای شارژ مغز

تلاشگران رسانه ای درحوزه دانش علوم شناختی در دومین جشنواره رسانه و آگاهی از مغز انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند

برگزیدگان دومین جشنواره رسانه و آگاهی از مغز بواسطه تلاش های چشمگیر برای ترویج و گسترش دانش علوم شناختی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۳۷۰۴۸۹

دومین جشنواره رسانه و آگاهی از مغز با هدف افزایش سرمایه و تاب آوری شناختی افراد جامعه و ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی و نیز تقدیر از فعالیت های ترویجی دست اندرکاران فعال رسانه ها و شبکه های مجازی درحوزه علوم شناختی برگزار شد.

دراین رویداد بیش از70 اثر توسط فعالان رسانه ای و دانشجویان در بخش­های رادیو، تلویزیون، مطبوعات، پادکست، اینستاگرام و فضای مجازی درطول هفته آگاهی از مغز دراین رسانه ها منتشرشد.

دومین جشنواره رسانه و آگاهی از مغز با هدف ارزیابی، معرفی و تقدیر از فعالیت­های ترویجی درحوزه علوم شناختی توسط دست اندرکاران فعال در رسانه های خبری و شبکه های مجازی همزمان با هفته جهانی آگاهی از مغز، با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی در اسفندماه سال گذشته برگزار شد.

دراین جشنواره در بخش تلویزیون، برنامه چرخ از شبکه چهار سیما به تهیه کنندگی الهه بهبودی، در بخش رادیو، برنامه علم بهتر است از رادیو تهران به تهیه کنندگی آرزو مددی، در بخش مطبوعات عسل اخویان طهرانی از روزنامه جام جم، دربخش پادکست، اپیزود همیشه بهار به تهیه کنندگی سمیرا قنبری و زهرا داوری کیا و در بخش اینستاگرام و فضای مجازی، محمد محمدی با صفحه مغز بدیع برگزیده و معرفی شدند.

هانیه علیزاده، دبیر این جشنواره گفت: با برگزاری این رویداد که پرورش شناختی کودکان در اولویت قرار داشت، تلاش شد محتوای علمی تولید شده در زمینه دانش و عملکردهای مغز به زبان ساده به جامعه منتقل تا آحاد مردم نسبت به عملکرد های مغز آشنا و در ارتقای توانمندی های مغزی اقدام نمایند.

وی افزود: سومین جشنواره رسانه و آگاهی از مغز امسال همزمان با هفته آگاهی از مغز برگزارمی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها