فرماندار ایلام در جلسه برنامه ریزی روز جهانی قدس عنوان کرد:

دفاع از مظلومان از وظایف ذاتی مسلمانان است

فرماندار ایلام عنوان کرد:

جایگاه مهم شهرداری در خدمت رسانی به مردم

فرماندار ایلام گفت: امید است با تلاش مسئولان شهرداری شاهد توسعه زیرساخت‌های شهر ایلام و رفع مشکلات شهری باشیم.
کد خبر: ۱۳۶۲۶۶۰
به گزارش جام جم آنلاین ایلام ؛ عبدالصاحب نادری  در دیدار با شهردار ایلام گفت:  خداوند را شاکریم که پس از چالش های فراوان وضعیت شهرداری ایلام تعیین تکلیف شده و امید است با اقدامات شهردار شاهد شکوفایی شهرداری در امر خدمات رسانی مطلوب به شهروندان باشیم.
 
فرماندار ایلام ضمن اشاره برجایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار شهرداری در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت مردم افزود: تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسایل و مشکلات شهروندان است.

شهردار ایلام نیز در این دیدار گفت: باتوجه با مشکلات عدیده‌ای که شهرداری با آن مواجه است، امیدواریم با حمایت‌های فرمانداری و مسئولان بتوانیم بر این مشکلات فائق آمده و گام‌های موثری در جهت توسعه و آبادانی شهر و کسب رضایت مردم برداریم.

در این دیدار مسائلی همچون احداث پارکینگ طبقاتی در شهر ایلام، ساماندهی ورودی‌های شهر ایلام،ساماندهی سگ های ولگرد، جانمایی و ساماندهی مناسب جهت میوه فروش ها و‌نمایشگاه داران خودرو، ساماندهی سیلبند مرکز شهر، ایجاد شهر هوشمند ، الحاق چهار روستا به شهر، ساماندهی مناطق حاشیه شهرو حضور میدانی در محلات برای حل مشکلات مردم مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها