مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه؛

متقاضیان دارای شرایط اولیه طرح “نهضت ملی مسکن” جهت تکمیل اطلاعات ۷۲ ساعت فرصت دارند

مسعود شریفی ، با اشاره به ادامه فرآیند ثبت نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن گفت: جهت پالایش و ادامه فرآیند ثبت نام نیاز است آن دسته از متقاضیانی که حائز شرایط اولیه شناخته شده اند، هرچه سریعتر نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۳۵۶۸۶۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت تکمیل اطلاعات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، گفت: آن دسته از متقاضیان که واجد شرایط اولیه شناخته شده اند، باید ظرف مدت ۷۲ ساعت نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

شریفی گفت: متاسفانه برخی متقاضیان بصورت ناقص اقدام به ثبت اطلاعات و مدارک خود و یا افراد تحت تکفل در سامانه کرده اند و نیاز است در صورتی که واجد شرایط اولیه هستند نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: این دسته از متقاضیان باید به سامانه www.saman.mrud.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل اطلاعات و بارگذاری مدارک خود و افراد تحت تکفلشان اقدام کنند.

شریفی تاکید کرد: متقاضیان از تاریخ ۱۲ اسفند به مدت ۷۲ ساعت برای انجام این کار مهلت دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: عدم اقدام در این زمینه تا پایان مهلت مذکور به منزله انصراف از ثبت نام بوده و درخواست و نام این افراد حذف می شود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها