معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی کرونا به سمت عادی انگاری پیش می‌رود

به ریاست معاون اول رییس جمهور؛

جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان زنجان برگزار شد

جلسه هماهنگی و توافق دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان زنجان به ریاست معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
جلسه هماهنگی و توافق دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان زنجان به ریاست معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
کد خبر: ۱۳۴۵۷۲۲
به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ در آستانه سفر استانی رییس جمهور به استان زنجان که در هفته‌ آتی صورت خواهد گرفت، جلسه هماهنگی و توافق دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار این استان به ریاست معاون اول رییس جمهور در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

محمد مخبر در این جلسه با تاکید بر ضرورت تکمیل و تجهیز طرح های نیمه تمام عمرانی در استان ها، گفت: دولت با کمک خیرین و بخش خصوصی به دنبال آن است تا ضمن تکمیل و تجهیز طرح های نیمه تمام عمرانی، توافقات و طرح های جدید را به منظور اشتغالزایی و توسعه و آبادانی استان های کشور با تمام توان پیگیری کند.
معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: باید در اجرای طرح های عمرانی و معدنی ملاحظات محیط زیستی در اولویت باشد.

در این جلسه که وزرای راه و شهرسازی، علوم، تحقیقات و فن آوری، بهداشت، درمان‌ و آموزش‌پزشکی، فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان صنعت، معدن و تجارت، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاون اجرایی رییس جمهور، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، استاندار زنجان و معاونین وزرا و نمایندگان دستگاه های مختلف حضور داشتند، تصمیمات و ترتیبات لازم درخصوص توافقات میان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل با استانداری زنجان به منظور اجرای طرح های اولویت دار در راستای تسریع در رفع مشکلات، اشتغالزایی و ازدواج جوانان در این استان اتخاذ شد.

 اجرای طرح های مرتبط با آموزش و پرورش، بهداشت و سلامت، ایجاد پایگاه های سلامت، ساخت خوابگاه های دانشجویی، تجهیز دانشگاه ها، اکتشافات معدنی، توسعه شهرک های صنعتی، تکمیل طرح های فاضلاب شهری، ساخت و تکمیل سالن های نمایش، سینماها و مجتمع های فرهنگی، اشتغالزایی زنان روستایی و سرپرست خانوار، ارایه تسهیلات ازدواج به جوانان، اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ها و آزاد راه های استان، ساماندهی گلزار شهدای استان، پروژه های آبرسانی و ساخت و تکمیل مجتمع و سالن های ورزشی بحث، بررسی و تصویب شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها