رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت خبر داد

محموله تریاک به تهران نرسید / دستگیری 4 نفر از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۴ قاچاقچی مواد مخدر در محورهای مواصلاتی تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۶۱۴۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یک باند تهیه و توزیع مواد افیونی در پایتخت؛ پرونده‌ای در این باره تشکیل و تیمی از ماموران معاونت عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند متهمان به تازگی مقادیر قابل توجه‌ای مواد مخدر را از استان‌های شرقی کشور تهیه و با استفاده از دو دستگاه خودرو سواری قصد انتقال آن به تهران را دارند؛ لذا با پایش و رصد دقیق مشخص شد خودرو‌های مذکور با بارگیری مواد مخدر در یکی از محور‌های مواصلاتی به سمت تهران در حرکت هستند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: به دنبال این موضوع و تعیین مختصات دقیق محل‌های تردد متهمان این پرونده، مراتب به مقام قضائی منعکس و دستور دستگیری افراد صادر شد و در ادامه ماموران به محورهای مواصلاتی تهران برای دستگیری متهمان اعزام شدند.

وی افزود: تیم عملیاتی پلیس شامل دو تیم خودرویی، شب گذشته با حضور و آمادگی کامل به محور مذکور اعزام و پس از ساعت‌ها گشت زنی هدفمند موفق به شناسایی خودرو‌های سوداگران مرگ شدند و پس از دقایقی تعقیب و گریز پلیسی در محلی مناسب خودرو‌ها را متوقف و ۴ نفر از متهمان این پرونده را دستگیر و در بازرسی از خودروی آن ها مقدار ۹۴ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت تاکید کرد: متهمان به همراه مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها