فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج):

طرح شهید سلیمانی در گام پنجم

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در حال حاضر گام پنجم طرح شهید سلیمانی در استان در حال اجرا است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در حال حاضر گام پنجم طرح شهید سلیمانی در استان در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۳۳۴۸۳۶

به گزارش جام جم آنلاین زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی در آیین افتتاح واکسیناسیون خودرویی، واکسیناسیون خانه به خانه و کمک مومنانه در استان زنجان، اظهار کرد: امروز رزمایش مومنانه شهید قاسم سلیمانی، یادآور صحنه‌های دفاع‌مقدس است. تاکنون پنج گام از این رزمایش در استان زنجان اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان در اجرای طرح شهید سلیمانی همانند همه حوزه‌ها، در صحنه حضور داشتند، افزود: در اجرای طرح شهید سلیمانی، بسیج با دانشگاه‌ علوم‌پزشکی استان در قالب تیم‌های حمایتی، نظارتی و مراقبتی فعال هستند.

این مسئول ادامه داد: بسیجیان علاوه‌ بر طرح شهید سلیمانی در نقاهت‌گاه‌ها حضور داشته و خدمات مراقبتی به بیماران بستری در نقاهت‌گاه‌های استان ارائه می‌کنند، باید توجه داشت که با حضور بیماران در نقاهت‌گاه‌ها زنجیره ابتلای خانوادگی قطع می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: با استفاده از همه ظرفیت و زیرساخت‌ها، اقدامات سپاه و بسیج در راستای پیشگیری و درمان کرونا چند برابر شده است. در گذشته در جبهه‌های جنگ در مقابل دشمن برای امنیت و سلامت دشمن، جان خود را فدا می‌کردیم ولی امروز در مبارزه با بیماری کرونا، برای سلامتی مردم، جان خود را فدا می‌کنیم.
 
در ادامه این مراسم، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، اظهار کرد: در گام پنجم اجرای طرح شهید سلیمانی، گردان‌های امام‌علی (ع)، بیت‌المقدس، کوثر و بسیج جامعه پزشکان، با به‌کارگیری موتورسیکلت و خودرو در راستای پیشگیری و درمان، با بیماریابی در منازل و دیگر اقدامات، خدمات ارائه کردند.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند با تماس با سپاه ناحیه محل زندگی‌شان، خدماتی را که ارائه می‌شود را درخواست کنند، ادامه داد: طرح واکسیناسیونی در مجموعه امام علی (ع) در جریان بوده و از امروز طرح واکسیناسیون خودرویی نیز به آن اضافه شده است.

وی از تداوم اجرای طرح کمک‌ مومنانه در استان خبر داد و افزود: کمک‌های مومنانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا با همکاری همه دستگاه‌ها اجرا شده بود، نیز همچنان در حال کار است و امروز هم علاوه‌ بر توزیع اقلام غذایی، توزیع ماسک و اقلام ضدعفونی‌کننده نیز آغاز می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح معنویت و سلامت نیز به‌ دنبال آن است که جامعه را بیشتر با دعا و نیایش برای کسب سلامتی از خداوند، مانوس کند. این برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها