در میدان فلسطین تهران؛

جشن مردمی و دانشجویی «پیروزی جبهه مقاومت» برگزار شد

جمعی از دانشجویان و مردم تهران با حضور در میدان فلسطین پیروزی گروه های مقاومت در مقابل رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند.
کد خبر: ۱۳۱۶۶۷۳

به گزارش جام جم آنلاین، عصر امروز گروهی از مردم تهران و جمعی از دانشجویان، با حضور در میدان فلسطین جشن پیروزی گروه های مقاومت را در نبرد اخیر در مقابل رژیم صهیونیستی برگزار کردند.

جنگ اخیر در غزه پس از ۱۱ روز تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی و شهادت بیش از ۲۳۰ فلسطینی، با اعلام آتش‌ بس و عقب‌ نشینی از سوی صهیونیست ها و با پیروزی جبهه مقاومت به پایان رسید.

همزمان با این مراسم، فلسطینی های ساکن نوار غزه و کرانه باختری از جمله شهر قدس نیز پیروزی ملت و مقاومت فلسطین بر دشمن صهیونیستی و آتش‌ بس در غزه را جشن گرفتند.

براساس این گزارش، در نبرد ۱۱ روزه گروه های مقاومت با تهاجم گسترده رژیم صهیونیستی، ضعف سامانه گنبد آهنین در رهگیری و منهدم کردن راکت های مقاومت فلسطین، باعث خسارات‌های جانی و مالی فراوان در حوزه زیرساخت‌ها و شهرک های اشغالی صهیونیست‌ نشین شد.

دانشجویان و مردم تهران در جنوب میدان فلسطین با در داشتن پرچم های تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی ، حزب الله و یا مهدی با دادن شعار فلسطین به آغوش اسلام باز خواهد گشت پیروزی جبهه مقاومت را در مقابله با رژیم صهیونیستی جشن گرفتند.

مراسم تجمع حماسی مردم تهران و دانشجویان با حضور در میدان فلسطین و آتش بازی ، پیروزی فلسطین در جنگ یازده روزه رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند.

براساس این گزارش، شعار مردم و دانشجویان در جشن پیروزی جبهه مقاومت که در میدان فلسطین تهران تجمع کردند پیروزی آنها را در قبال رژیم صهیونیستی جشن گرفته و با دادن شعار الله اکبر، مرگ بر اسرائیل و اسرائیل نابود است فلسطین پیروز است حمایت خود را ازمردم غزه و فلسطین اعلام کردند.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها