حرکت مردم به سمت دانشگاه تهران از ۱۰ مسیر؛

خلق حماسه روز جهانی قدس تا ساعتی دیگر

مردم فهیم ایران تا ساعتی دیگر در تهران و ۹۰۰ شهر کشور در لبیک به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی، بار دیگر خشم و انزجار خود را به جنایات رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی ابراز می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۹۸
خلق حماسه روز جهانی قدس تا ساعتی دیگر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مردم فهیم ایران تا ساعتی دیگر با حضور در مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران و ۹۰۰ شهر کشور در لبیک به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی، بار دیگر خشم و انزجار خود را به جنایات رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی ابراز می‌کنند.
از ۵ هزار و ۳۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار حاضر در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، ۱۶۰ نفر از رسانه‌های خارجی در این مراسم حاضر می‌شوند تا شاهد و منعکس کننده شراره‌های خشم امت اسلامی از انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف در هفتادمین سال تاسیس این رژیم نامشروع باشند.
راهپیمایی قدس ۹۷ در تهران از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از ده مسجد به سمت دانشگاه تهران و میدان انقلاب برگزار می‌شود.
در طول مسیر راهپیمایی بیش از ۵۰ غرفه فرهنگی و نمایشگاهی به تشریح جنایات رژیم صهیونیستی و موارد مظلومیت فلسطین می‌پردازند.
مسیر‌های ده گانه راهپیمایی روز جهانی قدس ۹۷ در تهران به این شرح است:
مسیر شماره ۱ از مسجد امام حسین در میدان امام حسین به سمت دانشگاه تهران و میدان انقلاب.
مسیر شماره ۲ از مسجد جامع ابوذر در میدان ابوذر به سمت دانشگاه تهران و میدان انقلاب.
مسیر شماره ۳ از مسجد دارالسلام در میدان منیریه خیابان ولیعصر به سمت دانشگاه تهران و میدان انقلاب.
مسیر شماره ۴ از مسجد امام زمان عج در خیابان آزادی به سمت دانشگاه تهران.
مسیر شماره ۵ از مسجد حضرت ابوالفضل در میدان توحید به سمت میدان انقلاب.
مسیر شماره ۶ از مسجد حضرت مهدی در خیابان ستارخان به سمت میدان انقلاب و دانشگاه تهران.
مسیر شماره ۷ از مسجد الجواد در میدان هفت تیر به سمت میدان انقلاب و دانشگاه تهران.
مسیر شماره ۸ از مسجد امام جعفر صادق در میدان اول صادقیه به سمت میدان انقلاب و دانشگاه تهران.
مسیر شماره ۹ از مسجد حضرت امیر در خیابان کارگر شمالی به سمت میدان انقلاب و دانشگاه تهران.
مسیر شماره ۱۰ از مسجد جامع رسول اکرم در بلوار شاهد! به سمت میدان انقلاب و دانشگاه تهران.
روز جهانی قدس امسال در شرایطی برگزار می‌شود شاهد شکست داعش و تروریست‌های ساخته آمریکا صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای آن‌ها هستیم و پایگاه‌های آنان از دست رفته و درگیری‌ها در مناطق جهان اسلام فروکش کرده است.
بگفته رمضان شریف رئیس ســتـاد مرکزی انتفاضه و قدس، دست برتر جبهه مقاومت ویژگی دیگر راهپیمایی روز جهانی قدس امسال است و جبهه مقاومت که با ایمان و عزم و اراده منسجم می‌جنگد و با تقدیم شهدای عزیزی در سال‌های گذشته توان مندی خودش را نسبت به قبل افزایش داده و وجهه‌ای تازه به جبهه مقاومت بخشیده است.
وی با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف گفت: از دیگر تفاوت‌های روز قدس ۹۷ طراحی آمریکا به عنوان معامله قرن و غصب دائمی فلسطین و سپردن قدس شریف به یک دولت غاصب است؛ هرچند آمریکا در این اقدام در انزوا قرار گرفت و حتی هم پیمانانش هم حاضر نشدن در کنار او قرار بگیرند.
رئیـس ســتـاد مرکزی انتفاضه و قدس؛ شفاف شدن حامیان و دشمنان واقعی فلسطین را از دیگر ویژگی‌های قدس ۹۷ خواند و افزود: کسانی که در پیدا و پنهان از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کردند دستشان رو شد.
رمضان شریف افزود: حضور صاحبان اصلی قدس و مردم فلسطین در راهپیمایی‌های بازگشت در ۱۰ جمعه منتهی به روز قدس و تقدیم بیش از ۱۲۰ شهید و ۲ هزار مجروح را از ویژگی دیگر راهپیمایی امسال خواند.
وی با بیان اینکه راهپیمایی‌های بازگشت پیام روشنی دارد گفت: نسل سوم و چهارم فلسطینی‌ها به دنبال بازگشت به سرزمین مادری خودشان هستند و همه قرائن و شواهد حاکی از این است که فرزندان نترس و شجاع فلسطین بالاخره نرده‌های پوشالی بین خود و سرزمینشان را خواهند شکست و به سرزمین مادری شان بر می‌گردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها