یوسف کودک گمشده پیدا شد

پسر بچه ناپدید شده در تهران، پس از شش روز با کمک روزنامه جام جم و تلاش خانواده اش به خانه بازگشت. زنی که در این مدت یوسف را در خانه اش نگه‌داشته بود نیز برای تحقیقات دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۵۴۵۴۵
یوسف کودک گمشده پیدا شد

به گزارش جام جم، یوسف سه ساله، 27 تیر امسال، هنگام بازی ، از خانه ای در خیابان شهید منتظری در شرق تهران خارج شد اما دیگر برنگشت. خانواده او به محض اطلاع از ماجرا پلیس را در جریان گذاشتند و تصاویر کودکشان را در شبکه های اجتماعی منتشر کردند و روی دیوارها چسباندند.

دایی این کودک به جام جم می گوید: «روز حادثه، یوسف با مادرش به خانه یکی از بستگانمان رفته بود. او مشغول بازی در پارکینگ بود اما در یک لحظه از باز بودن در پارکینگ استفاده کرد و وارد کوچه شد. خانواده فکر می کردند او در راه پله مشغول بازی است اما 20 دقیقه بعد از ناپدید شدنش از موضوع باخبر شدند. با کمک همسایه ها همه جا را دنبالش گشتیم اما پیدایش نکردیم.»

در ادامه عکس یوسف در صفحه حوادث روزنامه جام جم چاپ شد و با کمک اهالی و بررسی عکس ، مشخص شد زنی یوسف را ربوده است. محل های تردد این زن از سوی خانواده یوسف زیر نظر گرفته شد و او را ساعت هشت شب دیروز در محله تهران‌نو شناسایی کردند. یوسف نیز همراه این زن بود که خانواده با دستگیری زن 40 ساله، پسر بچه را به خانه بازگرداندند.

تحقیقات از این زن برای شناسایی انگیزه اش در کلانتری تهران نو ادامه دارد. یکی از بستگان این کودک در تماس با روزنامه جام جم، از تلاش گروه حوادث جام جم و تماس های مردم برای پیدا کردن یوسف تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها