عضو شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد که اشغال بخشی از خاک یمن توسط دشمن، مانع از تحقق هدف یمن در یاری فلسطین نمی‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۰۸۴۵

به گزارش جام جم آنلاین، محمدعلی الحوثی عضو شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد: اشغال بخشی از خاک ما توسط دشمن، مانع از تحقق هدف ما در یاری فلسطین نمی‌شود.

الحوثی گفت: از سواحل دریای سرخ یا خارج از آن می‌توانیم هدف‌های خود را در دفاع از کشورمان و در یاری فلسطین محقق کنیم.

عضو شورای عالی سیاسی یمن افزود: ما همچنان بسیاری از غافل‌گیری‌های نظامی را در اختیار داریم. برخی از عملیات‌های نظامی در چارچوب راهبرد رسانه‌ای مشخص، علنی نشده است.

الحوثی ادامه داد: به لطف خداوند و از طریق گسترش توسعه عملیات نیرو‌های مسلح، هاله تبلیغاتی‌ای را که آمریکا به دور خود و توانمندی‌های تسلیحاتی‌اش بافته بود از میان بردیم.

گفتنی است یمن اعلام کرده که در راستای حمایت از مردم و مقاومت فلسطین اجازه نخواهد داد کشتی‌های صهیونیست یا کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بندر‌های اراضی اشغالی است از دریای عرب و دریای سرخ عبور کنند. ارتش یمن عملیات‌های موفقیت‌آمیزی را در این چارچوب به انجام رسانده و آسیب‌های اقتصادی فراوانی را به بندر‌های جنوبی اراضی اشغالی وارد آورده است. اما در مقابل، ائتلاف آمریکایی- انگلیسی در حمایت آشکار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه، به بهانه حمایت از دریانوردی در دریای سرخ چندین بار اراضی یمن را مورد هجوم قرار داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها