نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس ؛

تراشیدن کوه برای فرودگاه بجنورد منطقی نیست

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: تراشیدن دوباره کوه در بجنورد برای رفع مشکلات فرودگاه مرکز استان منطقی نبود و نیست و باید فکری اساسی برای آن بشود.
کد خبر: ۱۴۳۳۴۰۲
نویسنده اسدالله ابراهیمی

علی جدی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه استان، درباره وضعیت  فرودگاه مرکز استان اظهار کرد: قبلا کوه باباموسی را به خاطر این فرودگاه تراشیدند. حتی تجهیزاتی را خریدند، طول باند را افزایش دادند و زمین هایی را به فرودگاه اضافه کردند اما مشکل فرودگاه برطرف نشد.
وی ادامه داد: اما مشاهده می کنیم یکی از نمایندگان ادوار استان می‌گوید که باید دوباره کوه باباموسی را بتراشیم تا مشکل فرودگاه برطرف شود! درصورتی که این کار اصلا منطقی نیست و باید به دور از تعصب و نگاه های مختلف به فکر حل مشکل فعلی فرودگاه برای توسعه استان باشیم.
وی افزود: نمی گویم که فرودگاه بجنورد باید تعطیل شود؛ اما ضرورت وجود فرودگاه دوم نیز احساس می شود و کارشناسان باید نظر تخصصی خود را در این باره بدهند که در چه نقطه‌ای از استان می‌توان فرودگاه دومی را احداث کرد که ضمن نزدیکی به مرکز استان برای پشتیبانی از آن، بتوان از ظرفیت آن برای توسعه استان بهره برد و نیازهای مردم نیز پاسخ داده شود.
این نماینده مجلس تصریح کرد: اکنون شاهد این هستیم که پروازها در بسیاری از مواقع لغو می‌شود. به دنبال آن برنامه حضور وزرا و مسئولان ملی در استان تحت تاثیر قرار می‌گیرد. گاها پروازها در مشهد به زمین می‌نشینند و فاصله زیاد با مرکز استان از حوصله مسافران خارج است. همچنین هواپیماها به دلیل محدودیت ها بعضا با نصف مسافر پرواز می کنند؛ همه اینها از مشکلات فرودگاه است لذا باید به دور از تعصب و نگاه های سیاسی به فکر چاره برای حل آن باشیم./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها