«جام‌جم» در گفت‌و‌گو با کارشناسان، ضرورت و سرنوشت لایحه عفاف و حجاب را بررسی می‌کند

جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران خبر داد

ارزیابی ۱۵۷ طرح‌نامه در رویداد «ریحان‌شهر»

 مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: سومین رویداد «ریحان شهر» به مرحله ارزیابی و بررسی طرح نامه‌های خود رسیده است و ۱۵۷ طرح مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
 مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: سومین رویداد «ریحان شهر» به مرحله ارزیابی و بررسی طرح نامه‌های خود رسیده است و ۱۵۷ طرح مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۴۵۵۴۴۱

به گزارش جام جم آنلاین، مریم اردبیلی افزود: سومین رویداد «ریحان شهر» به عنوان مهمترین رویداد کنشگری محله محور زنان پایتخت که به دنبال تقویت کنشگری و عاملیت زنان است، وارد مرحله ارزیابی و بررسی طرح‌نامه‌ها شده است.

وی با بیان اینکه این مرحله از رویداد با همکاری اساتید و صاحبنظران حوزه اجتماعی و با مشارکت تیم علمی و تخصصی پژوهشگاه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در حال اجراست، عنوان کرد: شاخص‌های ارزیابی و بررسی طرح‌نامه ها، بر اساس رویکرد شناخت دقیق مساله و موضوع در محله، تمرکز بر فعالیت محور بودن طرح‌ها، همسویی اهداف تعیین شده با فعالیت‌های اجرایی طرح و انطباق طرح با نیاز زنان و خانواده‌ها در محلات است، به گونه‌ای که منجر به تقویت مشارکت زنان و خانواده‌های آنان در محله شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با تاکید بر این موضوع که دبیرخانه ریحان شهر دایمی است، ادامه داد: در سومین مرحله، ۱۵۷ طرح در سامانه کایپر بارگذاری شده است که پیش از این با نظر راهبران منطقه‌ای و در سطح مناطق ۲۲ گانه بررسی و ابعاد و ظرفیت‌های طرح‌ها طی جلسات حضوری و بازدید از آنها، مورد بررسی اولیه قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها